تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۸ تير ۱۴۰۰

میادین میوه و تره‌بار تهران تعطیل است؟

با توجه به اینکه میادین میوه و تره بار، به موجب گروه‌بندی مشاغل از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در گروه مشاغل سطح یک قرار دارند، تعطیلی تهران این مراکز را در برنمی‌گیرد.

میادین میوه و تره‌بار تهران تعطیل است؟

رویداد۲۴ تعطیلی ۶ روزه تهران شامل فعالیت میادین و بازار‌های میوه و تره بار پایتخت نمی‌شود و این مراکز خدماتی طبق روال معمول و مطابق ساعت کار اعلام شده، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ ۲۵۳ میدان و بازار میوه و تره بار تهران از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا روز یک‌شنبه سوم مرداد، باز بوده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه میادین میوه و تره بار، به موجب گروه‌بندی مشاغل از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در گروه مشاغل سطح یک قرار دارند، تعطیلی تهران این مراکز را در برنمی‌گیرد.


بیشتر بخوانید:  اعلام گروه‌های شغلی که باید تعطیل شوند/ باقی مجاز به فعالیت هستند


روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان، هنگام مراجعه به میادین و بازار‌های میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان