تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

حمله نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی

نظامیان اسرائیلی صبح روز یکشنبه با یورش به مسجد الاقصی و شلیک گاز اشک‌آور نمازگزاران فلسطینی را به شدت سرکوب کردند.

حمله نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی

رویداد۲۴ نظامیان اسرائیلی صبح امروز یکشنبه به مسجد الاقصی یورش برده با شلیک گاز اشک‌آور به داخل مصلای «القبلی» در داخل این مسجد، اقدام به سرکوب نمازگزاران فلسطینی کردند که طی آن شماری زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین (کرانه باختری) به نقل از نیرو‌های کادری خود اعلام کرد که در حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران در داخل مسجد الاقصی با باتوم تعدادی زخمی شده و یکی از زخمی‌ها به بیرون از مسجد منتقل شده است. کادر درمان مصدومین را به صورت سرپایی مداوا می‌کند.

رسانه‌های خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی برای آماده‌سازی راهپیمایی شهرک‌نشینان صهیونیست در مسجدالاقصی، منطقه باب العامود در قدس اشغالی را مسدود کرده است.

رسانه‌های فلسطینی همچنین از درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در اطراف مسجدالاقصی خبر دادند.

نظامیان صهیونیست به‌طرز وحشیانه‌ای دو جوان فلسطینی را  در قدس اشغالی بعد از ضرب و جرح  بازداشت می‌کنند. در این درگیری‌ها نظامیان صهیونیست به جمعی از زنان در محوطه مسجدالاقصی حمله کردند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که به دنبال فراخوان حماس  در روز‌های اخیر برای جلب توجه‌ها پیرامون مسئله حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، به نظر می‌رسد که پلیس رژیم صهیونیستی در تلاش است به سرعت اوضاع را قبل از متشنج شدن، کنترل کند. در تصاویر روز عکس هایی را که خبرگزاری الجزیره از این حادثه منتشر کرده است را ببینید.

منبع: Aljazeera

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان