تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

کار سخت پرسپولیس برای حفظ ستاره‌اش/ رقم درخواستی بالا است

باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی برای حفظ شهریار مغانلو مهاجم گلزن خود دارد، چرا که باشگاه سانتاکلارا مبلغ بالایی درخواست کرده است.

جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس

رویداد۲۴ شهریار مغانلو که به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمده در پایان فصل باید به سانتاکلارا برگردد. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی خواهان نگه داشتن این بازیکن برای فصل آینده است و خود شهریار هم دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد ولی ابتدا باید رضایت باشگاه پرتغالی جلب شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل و با درخواست یحیی گل محمدی مذاکرات خود را برای دائمی کردن قرارداد مغانلو آغاز کردند. شنیدیم باشگاه سانتاکلارا که عملکرد شهریار و همچنین علاقه پرسپولیس به حفظ این بازیکن را دید برای صدور رضایتنامه مغانلو رقم عجیب و غریبی درخواست کرد و همین موضوع باعث شد مذاکرات طرفین به بن بست برسد.


بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات پرسپولیس/ دو مشتری دست به نقد برای مهاجم سرخ‌ها


مدیران پرسپولیس البته هنوز از توافق با سانتکلارا ناامید نشدند ولی با توجه به رقم بالای درخواستی باشگاه پرتغالی فعلا توافق برای جذب مغانلو امکان‌پذیر نیست. شهریار علاقه زیادی دارد تا فصل بعد هم در پرسپولیس بازی کند ولی اختیارش دست خودش نیست و باشگاه سانتاکلارا برای این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد. با این حال مهاجم گلزن پرسپولیس قصد دارد بعد از پایان لیگ خودش به صورت مستقیم با مدیران سانتاکلارا پای میز مذاکره بنشیند تا بتواند رضایت آن‌ها را جلب کند.

در این بین یک تیم صنعتی در داخل ایران و یک تیم قطری شرایط مغانلو را به طور کامل زیرنظر دارند و حتی مذاکراتی با باشگاه سانتاکلارا انجام دادند تا بتوانند شهریار را برای فصل آینده جذب کنند. این دو تیم مشکلی برای پرداخت مبلغ درخواستی سانتاکلارا ندارند و به راحتی می‌توانند این پول را پرداخت کنند. موضوعی که کاملا به ضرر پرسپولیس خواهد بود چرا که این باشگاه به لحاظ مالی توان رقابت با تیم‌های قطری و حتی تیم‌های صنعتی داخل ایران را ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان