تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

سنگ تمام سرمربی پیشین تراکتور برای استقلال

ساکت الهامی: استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است؛ نساجی به دنبال پیروزی خواهد بود

سرمربی پیشین تراکتور

رویداد۲۴ ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که فردا با تیم پرافتخار استقلال بازی داریم، اما نساجی به دنبال پیروزی است.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر گفت:در ابتدا پیروزی والیبال ایران در اولین بازی خودشان در المپیک و کسب طلا توسط جواد فروغی را تبریک می‌گویم. همچنین از تلاش مجموعه نساجی تشکر می‌کنم که اینجا رسیدیم. فردا با تیم قابل احترام و پرافتخارترین تیم ایران در آسیا بازی داریم، تیمی که روند خوبی در ۹ بازی گذشته خود داشته است. تیمی که محبوبیت خاصی بین هواداران دارد و دربی برده و به جایگاهی که داشته، رسیده است. امیدوارم بتوانند این روند را ادامه دهند.

وی افزود:ما هم نساجی هستیم و توانستیم امتیازات خوبی در نیم فصل دوم کسب کنیم. فکر کنم فردا یک بازی سخت و تاکتیکی از جانب هر دو تیم شاهد باشیم. امیدوارم تیمی که به حق و شایسته است، برنده بازی شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد:چه ۱۰ نفر باشیم، چه ۱۱ نفر برای بردن بازی می‌کنیم. نساجی در دیدارهایش دچار تغییرات شده و فردا نیز ممکن است این تغییرات وجود داشته باشد.

الهامی درباره برنامه‌هایش برای استفاده از بازیکنان رده امید گفت:اگر فصل بعد در نساجی حضور داشته باشم، از بازیکنان رده امید که قهرمان شده‌اند، استفاده خواهم کرد. بازیکنان مستعد و آینده‌داری وجود دارند که قول داده‌ام از آن‌ها استفاده کنم.

سرمربی پیشین تراکتور در مورد اینکه چه جایگاهی برای نساجی در پایان فصل قائل است، تصریح کرد:جایگاهی که دوست دارم همان جایگاهی است که ابتدای حضور گفته بودم. مهم این بود که نساجی بازی به بازی پیشرفت کند. ما برای جایگاه بازی نمی‌کنیم و برای اعاده شخصیت نساجی بازی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند فعلی را ادامه دهیم. هواداران نساجی در ورزشگاه حضور ندارند، اما کنار تیم هستند و می‌دانم دوست دارند تیم‌شان برنده باشد، همینطور هواداران تیم محبوب استقلال که آن‌ها نیز این شرایط را دارند.
نظرات شما
پیشخوان