تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

وزارت اطلاعات: موساد با وینچستر و نارنجک می‌خواست اعتراضات مردم را به آشوب بکشد

بر اساس اظهارات مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، نقشه موساد برای خرابکاری و به آشوب کشیدن ایران نقش برآب شد.

وزارت اطلاعات: موساد با وینچستر و نارنجک می‌خواست اعتراضات مردم را به آشوب بکشد

رویداد۲۴ روابط عمومی وزارت اطلاعات نوشت: مدیرکل ضد جاسوسی این وزارتخانه اعلام کرد: با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرز‌ها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه عوامل موساد قصد داشتند از این تجهیزات در جریان اغتشاشات شهری و ترور بهره برداری کنند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در مقطع برگزاری انتخابات نیز در چند نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور داشت که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از انجام این خرابکاری‌های تروریستی جلوگیری به علم آمد و ضربه‌ای کاری به شبکه تروریستی موساد در منطقه وارد شد.

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: این تسلیحات شامل کلت کمری، نارنجک، وینچستر، کلاش و فشنگ جنگی می‌شود که برخی از آن‌ها همچون وینچستر و نارنجک برای به آشوب کشیدن اعتراضات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: وزارت اطلاعات ضمن تشکر از هوشیاری همیشگی آحاد مردم به ویژه هموطنان ساکن در استان‌های غربی کشور در مواجهه با دشمنان ایران اسلامی، از همه اقشار مردم خواست تا درباره پیشنهاد‌های مشکوک به ویژه در فضای مجازی و درخواست انجام برخی اقدامات در قبال دریافت مبالغ خارج از عرف، با هوشیاری و آگاهی بیشتر عمل کنند و مراتب را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است که مردم استان خوستان در هفته‌های گذشته نسبت به بی آبی تجمعات اعتراضی برگزار کردند. این اعتراضات به شهر‌های دیگر کشور نیز گسترش پیدا کرده و شهروندان در تهران، اصفهان، تبریز، کردستان، یزد، لرستان، کرمانشاه و ... با برگزاری تجمع، حمایت خود را از مردم خوزستان اعلام کردند.

در جریان این اعتراضات، به گفته مسئولان دستکم سه نفر و براساس آمار‌های غیر رسمی، دستکم ۸ نفر کشته شدند. مسئولان کشته شدن این معترضان که اکثرا جوان و نوجوان بودند را به عناصر مشکوک نسبت داده و گفته اند که این عناصر مشکوک در حال شناسایی هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
موساد به سرشان زده یا به پایشان نیز زده .مادورو با وینچستر می کشد تا بگوید سلاح سازمانی نیست پس دولت بی گناه است.حتما دوشکا در ابان 98 روی تویوتا در ماهشهر برای گلاب پاشی بود.موساد با نیسان سند میبرد.با نیسان ترور می کند.مرگ بر اسراییل .مرگ بر شرق و غرب
کا123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
1
خواهشا به دادمردم برسین نمیخوادازاین در اون درحرف بزنین
نظرات شما
پیشخوان