تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

خرج ۱۳ میلیاردی سپاهان برای خرید یک پرسپولیسی

وضعیت شهریار مغانلو، مهاجم پرسپولیس برای ماندن یا جدایی از این باشگاه هنوز مشخص نیست.

شهریار مغانلو هم از پرسپولیس می‌رود؟

رویداد۲۴ پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند تا قرارداد قرضی شهریار مغانلو را تبدیل به قراردادی دائمی کنند. شهریار بازیکن تیم سانتاکلارا پرتغال است و به صورت قرضی در پرسپولیس توپ می‌زند. عملکرد او در این مدت که پیراهن پرسپولیس را به تن کرده به قدری خوب بوده که پرسپولیسی‌ها را برآن داشته تا این قرارداد قرضی را تبدیل به قرارداد دائمی کنند.

عملی شدن این تصمیم پرسپولیس، اما کار چندان ساده‌ای نیست؛ سانتاکلار برای فروش شهریار مغانلو به پرسپولیس رقم ۵۰۰ هزاردلار طلب کرده که در نوع خود سنگین است. این رقم به حدی زیاد است که پرسپولیس رسما اعلام کرده توانی برای پرداختش ندارد.


بیشتر بخوانید: کار سخت پرسپولیس برای حفظ ستاره‌اش/ رقم درخواستی بالا است


از طرفی خود شهریار مغانلو هم راغب است در پرسپولیس بازی کند و از این رو شایعه شده با مسئولان سانتاکلارا مذاکره می‌کند به این امید که از آن‌ها تخفیف بگیرد. این موضوع اما فقط یک روی داستان است، چون حالا روزنامه فرهیختگان مدعی شده که باشگاه سپاهان برای جذب شهریار مغانلو حاضر شده این رقم را به سانتاکلارا بپردازد! این روزنامه مدعی شده سپاهان رقم تقریبی ۱۳ میلیاردتومان را می‌پردازد تا رضایت سانتاکلارا جذب کند و شهریار مغانلو را در اختیار بگیرد.

از طرفی عنوان شده به غیر از سپاهان، یک باشگاه قطری هم مایل است مبلغ مورد نیاز سانتاکلارا را برای داشتن شهریار مغانلو بپردازد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان