تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

پسر «آدم‌خوار» بالاخره راهی زندان شد

آستین هاروف، پسر آدم‌خوار بالاخره پس از به قتل رساندن یک زوج فلوریدایی و گذراندن دو ماه در بیمارستان، به زندان منتقل شد.
رویداد۲۴- آستین هاروف، پسر آدم‌خوار بالاخره پس از به قتل رساندن یک زوج فلوریدایی و گذراندن دو ماه در بیمارستان، به زندان منتقل شد.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، این پسر 19 ساله که در حمله 17 اوت مواد شیمیایی سوزآور نوشیده بود، 11 روز در کما بود و پس‌ازآن چندین هفته در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

پسر «آدم‌خوار» بالاخره راهی زندان شد

هاروف روز یکشنبه متهم به قتل وحشتناک زوج فلوریدایی، جان استیونس 59 ساله و میشل میشکون 53 ساله شد. او پس از ارتکاب به قتل در بیمارستان بود و حال به دلیل بهبود شرایط جسمانی به زندان منتقل شده است. 

پلیس او را در حالی دستگیر کرد که استیونس را جلوی در خانه بسته بود و درحالی‌که صدای حیوان از خود درمی‌آورد، صورت او را گاز می‌گرفت. به گفته پلیس چندین و چند مأمور دست‌به‌دست هم دادند تا توانستند او را از استیونس جدا کنند.

پسر «آدم‌خوار» بالاخره راهی زندان شد

قربان‌ها در فاصله اندکی از خانه پدر هاروف زندگی می‌کردند و گفته می‌شود که همواره در گاراژ خانه که درهایش باز بود می‌نشستند و حین تماشای تلویزیون با رهگذران خوش‌وبش می‌کردند. به گفته پلیس هاروف از یک چاقوی ضامن‌دار برای زدن قربانیان استفاده کرده و یک شیشه شکسته ودکا به همراه داشته است.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان