تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

گل‌محمدی: هر تیمی جای ما بود، سر خم می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تیمش آماده کسب سه امتیاز و رقم زدن پنجمین قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: بازی سختی با پیکان داریم که باید با هوش و تمرکز به میدان برویم.

حمایت گل محمدی از پرسپولیس رویداد۲۴ یحیی‌گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل پیکان تهران:

* بازی خیلی سختی مقابل پیکان داریم. می‌دانیم باید با هوش و تمرکز بالایی بازی کنیم. پیکان نشان داده ساختار دفاعی خوبی دارد.

* آنها در ۹ بازی اخیر خود نباخته اند و می‌دانیم بازی سنگینی پیش رو داریم. پیکان تیم محکمی است که با انگیزه کار می کند. به آقای مهدی تارتار بابت ساخت چنین تیمی تبریک می گویم. آنها سبکی از فوتبال را نشان می دهند که قابل احترام است.

* (درباره انگیزه های پرسپولیس): انگیزه های زیادی برای بردن داریم چون چیزی که ما را به جام می رساند کسب سه امتیاز است. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. ۱۵ماه فوتبالی فشرده را هم پشت سر گذاشتیم که فراز و نشیب های زیادی هم داشتیم.

* از ابتدا تا الان مشکلات زیادی داشته و داریم؛ با این حال بازیکنان با غیرت و شرفی که داشته اند باعث شدند تا در مسیر قهرمانی باشیم. من درود می فرستم به غیرت و شرف بازیکنان که تحمل کردند و تلاش می کنند.

* بارها گفتم و باز هم می گویم هر تیم دیگری جای ما بود سر خم می کرد و شکست می خورد و نمی توانست بلند شود ولی بازیکنان ما نشان دادند چه بازیکنان بزرگی از لحاظ روحی و روانی و ارائه بازی های فنی هستند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند


* (درباره پاداش های اخیر پرسپولیس نیز صحبت کرد): باید از هواداران که با انرژی آنها توانستیم پیس برویم تشکر وقدردانی کنم. ضمن اینکه مدیران باشگاه در هفته گذشته تلاش و کار زیادی برای افزایش انگیزه های تیم برای قهرمانی کردند که جا دارد از آنها هم تشکر کنم.

* امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم پنجمین قهرمانی را برای هواداران خودمان ارمغان بیاوریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان