تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پاسخ قالیباف به نامه رضا کیانیان

رضا کیانیان عضو کمپین تبلیغاتی حسن روحانی در نامه‌ای به قالیباف با اشاره به گرانی، تورم، بیکاری و مشکلات کشور در نامه‌ای از رییس مجلس خواسته بود به جای طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، این مشکلات را حل کند.

پاسخ قالیباف به نامه رضا کیانیان

رویداد۲۴  رییس مجلس یک روز پس از این نامه پاسخ وی را داده است. متن نامه قالیباف به این شرح است:

از روزی که کار این مجلس شروع شد یک روز هم نبوده که از بی‌عملی و بیخیالی آقایانی که مسئولان اجرایی کشور در حوزه‌های اقتصادی بوده‌اند خون به دلمان نشده باشد. ⁣
بیشتر بخوانید: کنایه تند رضا کیانیان به عملکرد ضعیف نمکی وزیر بهداشت
وظیفه اصلی مجلس ریل گذاری برای اصلاح زیرساخت اقتصاد است که در آن هم اقداماتی انجام شده است.

بسیاری از اقدامات مانند همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، ایجاد شغل، وام ازدواج و وام مسکن و ... با وادار کردن دولت به انجام کار توسط مجلس محقق شده است؛ اگر توان و اراده دولت بیش از این بود بی‌گمان نتایج بسیار بیشتری به دست می‌آمد.

در خصوص طرح صیانت هم نکاتی که لازم بود را گفته‌ام. برنامه مجلس بستن اینستاگرام و واتس اپ و سایر پلتفرم‌های پرکاربرد که کسب و کار‌های مردم در آن‌ها تعریف شده نیست. بسیاری از آنچه درباره این طرح ادعا می‌شود اصلا در آن وجود ندارد؛ البته در طرح موجود ابهاماتی دارد که آن‌ها در بررسی‌های کمیسیون اصلاح خواهد شد.

جلسات کمیسیون را هم به صورت علنی برگزار می‌کنیم تا هم کارشناسان فرصت نقد داشته باشند و هم مردم در جریان آنچه برایشان اهمیت حیاتی دارد قرار گیرند. با بگیر و ببند نمی‌توان مدیریت فرهنگی کرد و ما هم به این قائلیم و آن را باور داریم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
جناب آقای قالیباف مقام دوست!
این شما و سایر نمایندگان حداقلی مجلس هستید که با طرح ها و مصوبات خلق الساعه ای خود، خون به دل مردم کرده اید! این مجلسی که جناب عالی افتخار ریاست آن را مفتخرید در حد و قوارهٔ یک استان از این کشور پهناور و سرزمین فرهیختگان هم نیست! چه رسد به ایران باشکوه و عزیز! انسان شرم می کند از : اظهارات، طرح ها، مصوبات، رفتار و عملکرد عوامانه و مزورانهٔ نمایندگانی که ادعای نمایندگی مجلس شورای اسلامی این کشور آل الله علیهم السلام، با آن پبشینهٔ تاریخی و فرهنگی را دارند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان