تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

حمله تند و بی سابقه محمود فکری به فرهاد مجیدی

دلیل اصلی مصاحبه سرمربی سابق استقلال علیه فرهاد مجیدی و‌ آبی پوشان انتشار نقل قولی از او در رسانه ها بود که توسط فکری تکذیب شد.

حمله تند فکری به مجیدی

رویداد۲۴ محمود فکری در مصاحبه‌ای تند گفته است: برخی از بازیکنان استقلال در بازی با سپاهان کم‌کاری کردند تا برکنار شوم. درود بر احمد مددی که جلوی کثافت کاری‌ها را گرفت.

او ادامه داد: بعد از بازی‌های دیروز لیگ در اینستاگرام و یکی از رسانه‌ها برای اینکه فشار را از روی کادر فنی استقلال دور کنند به دروغ صحبت‌هایی از طرف من علیه باشگاه استقلال بروز دادند که گفته بودم پیراهنم مارک نداشت و از این قبیل حرف‌ها که دروغ بود. بار دیگر خواستند نگاه‌ها را به سمت من ببرند تا عده‌ای فحاشی کنند.


بیشتر بخوانید: کنایه فکری به فرهاد فرهاد مجیدی: استقلال باید خیلی بهتر از این باشد!


فکری بیان کرد: محمدرشید مظاهری در زمان من کلین‌شیت می‌کرد، بازیکن فیکس استقلال بود، اما فضایی به وجود آوردند که مصاحبه کرد و گفت تا فکری هست استرس داریم. در بازی با استقلال به او گفتم الان که سکونشین شدی، دیگری استرسی نداری؟

فکری ادامه داد: درود به مددی که جلوی خیلی از کثافت‌کاری‌ها را گرفت. کاری ندارم مددی چکاره بوده و چکار کرده، اما خیلی خوب جلوی دلال بازی و کثافت‌کاری‌ها را گرفت. خیانت را کسانی کردند که قرارداد ۲۰۰ میلیون تومانی بازیکنی را بالای ۲ میلیارد بستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان