تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

درخواست ویژه فرهاد مجیدی از مدیریت استقلال

گفته می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال در ملاقات با اعضای هیئت‌مدیره فهرست بازیکنان موردنظر خود را برای فصل آینده به آن‌ها ارائه کرده است.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلالرویداد۲۴ پس‌از تنش‌های بوجودآمده میان سرمربی تیم فوتبال استقلال و مدیرعامل این باشگاه در خصوص موضوعات مدیریتی و مالی سرانجام اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل با فرهاد مجیدی ملاقات حضوری داشتند تا نظرات وی در خصوص حضور باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات لیگ بیست و یکم را بررسی کنند.

در این جلسه مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار تقاضای خود مبنی‌بر حفظ تمام بازیکنان فعلی مجموعه استقلال، فهرست نفرات جدید خود را برای حضور در جمع آبی‌ها اعلام کرد تا اعضای هیئت‌مدیره مقدمات جذب آن‌ها را آغاز نمایند.

گفته می‌شود مجیدی در این نشست تاکید داشته به‌هیچ‌عنوان لیست مذکور نباید رسانه‌ای شود چراکه با انتشار اسامی بازیکنان مورد نظر وی نرخ آن‌ها به شکل سرسام‌آوری افزایش پیدا خواهد کرد.

به‌همین دلیل تا به امروز اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص فهرست بازیکنان مورد نیاز مجیدی هیچ مسئله‌ای را عنوان نکردند، اما پرویز مظلومی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره داشته تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی را جذب کنیم.

شنیده می‌شود مجیدی در مذاکرات ابتدایی خود با بازیکنان مورد نظرش به آن‌ها تذکر داده چنانچه مطلبی در رسانه‌های گروهی بابت تمایل باشگاه استقلال به جذب آن‌ها مطرح شود قطعا نام بازیکن مورد اشاره از فهرست وی خارج و فرد دیگری جایگزین او خواهد شد.

با در نظر گرفتن این شرایط به‌نظر می‌رسد نام‌هایی که در روزهای اخیر در رسانه‌های گروهی به‌عنوان لیست بازیکنان مورد نیاز مجیدی مطرح‌شده بود با فهرست اصلی مجیدی کاملاً تفاوت دارد.

نزدیکان مجیدی معتقدند، سخت‌گیری‌های سرمربی استقلال در این خصوص به‌منظور جلوگیری از ورود دلال‌ها به سیستم نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال است، اتفاقی که پیش‌تر فرهاد مجیدی به‌شدت از آن انتقاد کرده بود و تاکید داشت استقلال فصل گذشته توسط دلال‌ها بسته‌شده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان