تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

سیلاب و ریزش سنگ جاده هراز را مسدود کرد

مأموران پلیس‌راه و راهداران در پاک‌سازی و تخلیه مسیر از سنگ و گل‌ولای هستند.

سیلاب و ریزش سنگ جاده هراز را مسدود کرد

رویداد۲۴ سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: جاده هراز که از عصر دیروز به دلیل جاری شدن سیلاب و ریزش سنگ از کوه مسدود شده بود همچنان بسته است.

سرهنگ هادی عبادی در گفتگوی خبری گفت: کیلومتر ۳۲ تا ۳۷ منطقه لهاش و کیلومتر ۴۷ تا ۵۲ منطقه پنجاب جاده هراز که از عصر دیروز به دلیل جاری شدن سیلاب، رانش زمین و ریزش سنگ از کوه مسدود شده بود همچنان بسته است.

وی افزود: نفوذ آب‌های سطحی در لایه‌های سنگی و خاک موجب سرخوردگی، جابجایی سنگ‌ها و سقوط سنگ‌ها از کوه شده که خوشبختانه آسیب به کاربران جاده‌ای وارد نکرده است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران بابیان اینکه حجم روان آب‌ها و سقوط سنگ در منطقه بالا است، افزود: مأموران پلیس‌راه و راهداران در پاک‌سازی و تخلیه مسیر از سنگ و گل‌ولای هستند.

سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌های استان همچنان برقرار است، گفت: رانندگان در مدت از جاده‌های جایگزین سوادکوه و چالوس تردد کنند.

به گفته سرپرست پلیس‌راه مازندران تردد غیرمجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک‌میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان