تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

بازیکن ۲ میلیاردی پرسپولیس قرارداد ۱۴ میلیاردی با تیم صنعتی بست!

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس مدعی شد یکی از بازیکنان این تیم با قراردادی ۲ میلیاردی در نیم فصل از تیم جدا شد و قراردادی ۱۴ میلیاردی بست!

بازیکن ۲ میلیاردی پرسپولیس قرارداد ۱۴ میلیاردی با تیم صنعتی بست!

رویداد۲۴ خبرورزشی نوشت: سخنگوی باشگاه پرسپولیس که مهمان برنامه فوتبال برتر بود در این گفت و گوی تلویزیوی ادعا کرد یک بازیکن این تیم که قراردادش ۲ میلیارد و خُرده‌ای بوده است در نیم فصل با قراردادی عجیب از این تیم جدا شد.

شکوری حتی عنوان کرد قرارداد نیم فصل این بازیکن با تیم صنعتی ۴ میلیارد تومان و برای لیگ بیست و یکم ۱۰ میلیارد تومان و در مجموع ۱۴ میلیارد تومان بوده است.

او از مراجع ذی ربط خواست که نظارتی روی قرارداد‌های برخی تیم‌های صنعتی داشته باشند.

اما شاید خیلی‌ها با دیدن مصاحبه تلویزیونی ابراهیم شکوری از خود پرسیدند: منظور ابراهیم شکوری کدام بازیکن بوده است؟

شاید منظور ابراهیم شکوری در این مصاحبه محمد انصاری بوده باشد. مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست و شاگرد محمد ربیعی در این تیم شد.


بیشتر بخوانید: ۴ سرخپوش با پرسپولیس تمدید می‌کنند


انصاری پس از مذاکره با پرسپولیس و فسخ قراردادش در ۲۷ اسفند با باشگاه پرسپولیس، به مس رفسنجان پیوست در حالی که شنیده می‌شد با رقم بسیار سنگینی شاگرد محمد ربیعی شده است.

انصاری پس از پارگی رباط صلیبی درحالی به تمرینات پرسپولیس برگشت که یحیی گل محمدی خیلی نظری روی او نداشت، اما این بازیکن و نزدیکانش مدعی بودند مشکلی برای بازی ندارد.

انصاری که در زمان برانکو جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس بود انتظار داشت در زمان یحیی گل محمدی هم فیکس باشد، اما با توجه به مصدومیت سنگینی که پشت سرگذاشته بود این امکان وجود نداشت.

گل محمدی به درستی اعتقاد داشت انصاری به آمادگی کامل نرسیده و قادر نیست در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

ادامه همین کشمکش‌ها منجر به جدایی محمد انصاری و پیوستن او به مس رفسنجان شد، اما این مدافع شناخته شده در تیم جدیدش هم نتوانست چندان بازی کند.

با این حال شنیده شد رقم قرارداد محمد انصاری به قدری بوده که او را راضی کرده و...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان