تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر لغو می‌شود؟

اعضای هیات رییسه سازمان لیگ لغو قانون منع حضور خارجی ها در تیم های لیگ برتری را امضاء کردند.

قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر لغو می‌شود؟

رویداد۲۴ اما بر اساس قوانین تصمیمات کلان تنها با امضای اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اجرایی خواهد بود و زیر مجموعه فدراسیون فوتبال از جمله سازمان لیگ تنها می توانند این قوانین را تبدیل به مصوبه و به اعضای هیات رییسه پیشنهاد دهند.

مصوبه جدید اعضای هیات رییسه سازمان لیگ به لغو این قانون در فصل پیش روی مسابقات اشاره می کند و البته برای حضور خارجی های با کیفیت فیلترهای جدیدی را وضع کرده است. تاکید سازمان لیگ برتر روی مسایل مالی نکته روشن و جدید این قانون است در حالی که پیش تر وجود نداشته است.

در این مصوبه به این نکته اشاره شده تیمی که بازیکن خارجی جذب می کند باید به سازمان لیگ تضمین مالی ارایه دهد که از توان پرداخت دستمزد بر می آید و در پایان فصل هم برگه تسویه حساب بازیکن مورد نظر را ارایه دهد در غیر اینصورت امتیاز استفاده از بازیکن خارجی برای تیم لغو خواهد شد.


    بیشتر بخوانید: بدهی ۴۸ میلیون دلاری فوتبال ایران به خارجی‌ها/ پرسپولیس صدرنشن بدهکاران


    نقل و انتقالات در فصل جدید از ۲۵ مرداد آغاز می شود. این زمان به تایید فیفا رسیده است و حالا سازمان لیگ منتظر برگزاری اولین جلسه از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است تا این مصوبه را به هیات فوتبال استان ها و باشگاه ها ابلاغ کند. این قانون در صورتی اجرایی خواهد شد که از ۹ عضو هیات رییسه دست کم ۵ عضو آنرا امضاء کنند.

    در صورتی که ویروس کووید ۱۹ به اعضای هیات رییسه امکان جلسه حضوری را ندهد این موضوع به صورت شفاهی با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح و نظرات آنها پرسیده می شود. هر آنچه هست پیش از شروع فصل جدید نقل و انتقالات قانون جدید باید به باشگاه ابلاغ شود.

    منبع: ورزش سه
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان