تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

شرط پرسپولیس برای جذب ستاره جنجالی استقلال

اسم محمد دانشگر، مدافع استقلال، در میان فهرست بازیکنانی است که پرسپولیس برای نقل و انتقالات می‌خواهد قرار گرفته است.

شرط پرسپولیس برای جذب دانشگر

رویداد۲۴ جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، این باشگاه را تکاپو انداخته تا هرچه زودتر جای خالی این بازیکن را پر کند. همین حالا ۵ مدافع میانی در فهرست بازیکنان مدنظر پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای حضور در این پست قرار دارند، ولی به نظر می‌رسد جذاب‌ترین آن‌ها محمد دانشگر، مدافع کنونی باشگاه استقلال است.

 دانشگر در طول فصل گذشته بار‌ها با استقلالی‌ها به مشکل برخورده و طرفین چندان رضایتی از یکدیگر ندارند. همین روز گذشته هم عنوان شد که این بازیکن به مسئولان باشگاه استقلال فرصت ۱۰ روزه‌ای برای پرداخت مطالباتش داده که اگر در انتهای این زمان، پولش را کامل نگیرد می‌تواند قراردادش را بدون پرداخت خسارت فسخ کند.

نامه اخیر دانشگر به مسئولان باشگاه استقلال، به این شایعه دامن زده که قرار است او به پرسپولیس برود. البته آنطور که از اطرافیان باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد، یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه برای خریدن محمد دانشگر شرط و شروطی هم دارند. درست است که او در فهرست خرید قرار گرفته، ولی اسمش در انتهای این فهرست ۵ نفره قرار گرفته است: علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده پیش از او قرار گرفته اند و اگر پرسپولیس بتواند با دو نفر از این ۴ مدافع به توافق برسد آن وقت قید محمد دانشگر را خواهد زد.

از طرف دیگر این تنها شرط پرسپولیسی‌ها نیست، چون ظاهرا به دانشگر پیام داده اند اگر کار‌های انتقالش به پرسپولیس درست شود او باید قید رقم‌های درشت را بزند و با رقم معمول و مناسبی حاضر به بازی در پرسپولیس شود.

منبع: دانشجو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان