تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جانشین شهریار مغانلو در پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس در صورت جدایی شهریار مغانلو و ناکامی در جذب این بازیکن سراغ مهاجم آلومینیوم اراک خواهد رفت.

جانشین شهریار مغانلو رویداد۲۴ در شرایطی که پرسپولیس با جذب قرضی شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی موفق شده بود ضعف خود را در خط حمله تا حد زیادی پوشش دهد، اکنون با پایان این قرارداد به چالش بزرگی برخورده است.

با پایان فصل قرارداد قرضی شهریار مغانلو نیز به پایان رسیده و باشگاه سانتاکلارا اکنون درخواست ۵۰۰هزار دلاری خود را روبروی پرسپولیس قرار داده است که باعث عقب نشینی مدیران این تیم در شرایطی که با مشکل مالی مواجه هستند، شده است.

اکنون در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره گزینه جانشینی شهریار مغانلو و احتمال حضور سجاد شهباززاده مطرح شده است، گفته می‌شود گزینه نهایی سرخ‌ها در صورت جدایی این مهاجم، حامد پاکدل خواهد بود. مهاجم آلومینیوم اراک که در این فصل موفق به گلزنی به پرسپولیس نیز شده و عدم انجام شادی گل برابر این تیم نیز به سوژه‌ای در آن مقطع تبدیل شده بود.


بیشتر بخوانید: کنایه تند بازیکن جدید پرسپولیس به استقلال!


پاکدل در نیم فصل هم صحبت‌هایی در خصوص حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود که در نهایت با توجه به قراردادی که آلومینیوم داشت، این مساله نهایی نشد. اکنون گفته می‌شود پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن از سر گرفته و به دنبال این است تا او را در صورت جدایی احتمالی شهریار مغانلو، جذب کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جوادافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
0
1
به خدا آدمهای مثل پاکدل اکر بیان پرسپولیس موفق تر خواهند بود بازیکن باید با دل برای یک تیم بازی کند نه فقط برای پول برای اون دست از بازیکنها که به خاطر پول بازی می‌کنن متعصفم و فوری رنک عوض می کنن مثل مغالوی تازه به دوران رسیده
نظرات شما
پیشخوان