تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

انتقال جنجالی؛ ستاره پرسپولیس گرانترین مهاجم لیگ جدید

باشگاه سپاهان با ارائه یک پیشنهادی وسوسه انگیز در آستانه جذب شهریار مغانلو ستاره پرسپولیس قرار دارد.

انتقال جنجالی؛ ستاره پرسپولیس گرانترین مهاجم لیگ جدید

رویداد۲۴ بدون شک شهریار مغانلو یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم یحیی در نیم فصل دوم بود و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد. از همین رو موضوع تمدید قراردادش به بحث مهم هواداران پرسپولیس تبدیل شده است.

مغانلو که به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمد حالا با اتمام فصل فوتبالی در کشورمان باید به سانتاکلارا برگردد و قانونا بازیکن این تیم به حساب می‌آید. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی خواهان نگه داشتن این بازیکن برای فصل آینده است و خود شهریار هم دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد، ولی ابتدا باید رضایت باشگاه پرتغالی جلب شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل و با درخواست یحیی گل محمدی مذاکرات خود را برای دائمی کردن قرارداد مغانلو آغاز کردند. آنطور که شنیدیم باشگاه سانتاکلارا که عملکرد شهریار و همچنین علاقه پرسپولیس به حفظ این بازیکن را دید برای صدور رضایتنامه مغانلو رقم عجیب و غریبی درخواست کرد و همین موضوع باعث شد مذاکرات طرفین به بن بست برسد.


بیشتر بخوانید: گزینه اصلی لیست فرهاد مجیدی برای استقلالی شدن مردد شد


در این بین باشگاه سپاهان به شدت خواهان جذب شهریار است و می‌خواهد این بازیکن را جانشین کی روش استنلی در فصل آینده بکند.

سپاهانی‌ها از چندی قبل مذاکراتی با باشگاه سانتاکلارا انجام دادند تا بتواند شهریار را برای فصل آینده جذب کنند. سپاهان مشکلی برای پرداخت ۵۰۰ هزار یورو درخواستی سانتاکلارا ندارد و به راحتی می‌تواند این پول را پرداخت کنند. موضوعی که کاملا به ضرر پرسپولیس خواهد بود چرا که این باشگاه به لحاظ مالی توان رقابت با تیم‌های صنعتی داخل ایران را ندارد.

از طرفی باشگاه سانتاکلارا خواهان جذب محمد محبی وینگر سپاهان است و این انتقال کلید جذب شهریار مغانلو خواهد بود.

طبق توافقی که باشگاه سپاهان با سانتاکلارا انجام داده قرار است محمد محبی در ازای دریافت ۳۰۰ هزار دلار راهی سانتاکلارا شود و سپاهان هم با پرداخت ۵۰۰ هزار یورو درخواستی طرف پرتغالی بتواند مغانلو را به نصف جهان بیاورد. در این بین باشگاه سپاهان قرار است ۲۰۰ هزار یورو را در دو قسط به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند.

اما سپاهان چگونه توانست مغانلو را به حضور در اصفهان راضی کند؟

قرارداد مغانلو با پرسپولیس برای نیم فصل چیزی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بود، ولی باشگاه سپاهان با ارائه یک پیشنهاد عجیب و غریب توانست شهریار را برای پوشیدن پیراهن سپاهان متقاعد کند. رقمی که قطعا جواب رد دادن به آن کار هر کسی نیست و به سختی می‌توان به چنین پیشنهاد چربی پاسخ منفی داد.

مغانلو در ابتدا خیلی مقاومت کرد تا بتواند در پرسپولیس بماند، ولی پیشنهاد مالی سپاهان آنقدر بالا بود که مقاومت شهریار شکسته شد.

در صورت امضای قرارداد سپاهان با مغانلو، این بازیکن به گران‌ترین مهاجم لیگ یست و یکم تبدیل خواهد شد.

با توجه به رویه‌ای که سپاهان و یکی دو تیم دیگر در فصل نقل و انتقالات در پیش گرفتند، تیم‌های پرطرفداری مثل پرسپولیس و استقلال توان رقابت با این تیم‌ها را نخواهند داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان