تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
پیشکسوت فوتبال:

آقای فکری دست از سر استقلال بردار/ پشت سر شما هم حرف زیاد است

پیشکسوت فوتبال مسجدسلیمان و استقلال با انتقاد از رفتاری که سرمربی فصل گذشته این تیم داشته است گفت: آقای فکری به جای این که با مصاحبه‌هایتان برای استقلال حاشیه بسازید، بهتر است سکوت کنید!

درگیری محمود فکری و فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ یکی از حواشی ایجاد شده برای استقلال در روزهای گذشته، صحبت‌های تند و کنایه‌های معنی دار محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق این تیم علیه فرهاد مجیدی است. فکری که معتقد است با کودتا جای او روی نیمکت استقلال گرفته شده است، تبدیل به یکی از اصلی ترین منتقدان این روزهای این تیم شده و به خصوص بعد از شکست آبی‌ها در فینال جام حذفی، مواضع سفت و سخت‌تری در این خصوص اتخاذ کرد.

داریوش یزدی مدافع سابق استقلال و همبازی فکری در این تیم در این خصوص گفت: واقعاً از فکری بعید است که این‌طور برای استقلال حاشیه درست کند. او مدتی این مسئولیت را بر عهده گرفت و به هر حال نتوانست به خوبی از عهده آن بر بیاید و طبیعی بود که باید جای خود را به نفع تیم، به فرد دیگری می‌داد.

وی افزود: حتی اگر ادعای فکری هم درست باشد و بر علیه او کودتا صورت گرفته باشد، باز هم این به دلیل نقاط ضعف خودش بوده است. مربیگری کردن در تیم‌های بزرگ و حتی تیم‌های معمولی ارکان زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها جمع و جور کردن حاشیه‌های تیم است تا منجر به کودتا نشود. مربیان استقلال و پرسپولیس همان قدر که در مربیگری باید تبحر و مهارت داشته باشند، باید در جمع کردن این حواشی نیز تبحر داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال گفت: اگر بنا به حرف زدن پشت سر افراد باشد، آقای فکری پشت سر خود شما هم در مسجد سلیمان حرف و حدیث زیاد است. اگر شما اسنادی دارید که توسط آن می‌توانید حرف‌هایتان را ثابت کنید، مصاحبه نکنید و با اسناد خود به مراجع مربوطه مراجعه کنید. اگر هم اسنادی در دست ندارید پس بیشتر از این در این خصوص صحبت نکنید.


بیشتر بخوانید: فرهاد مجیدی بالاخره از خجالت فکری درآمد!/ چقدر باید به شما بی‌محلی کرد تا شرم کنید؟


یزدی که از پیشکسوتان فوتبال مسجد سلیمان و از سرمربیان سابق این تیم است تصریح کرد: از همان روزی که فکری از استقلال جدا شد، سایه او به واسطه حضور قبلی‌اش در مسجد سلیمان بر فوتبال این شهر افتاد. حاصل عملکرد او در نفت مسجد سلیمان هم دست کمی از عملکرد او در استقلال نداشت.

سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان خاطرنشان ساخت: نمی‌دانم چرا همیشه آقای فکری فکر می‌کند بازیکنان علیه او توطئه کرده‌اند. آن از استقلال که می‌گوید کم کاری شده و علیه او کودتا صورت گرفته و این هم از نفت مسجد سلیمان که چند بازیکن این تیم را به کم کاری متهم کرد.

وی افزود: عجیب‌تر این است که روزی که ایشان به مسجد سلیمان آمدند از بازیکنان کلی تعریف و تمجید کرده و حتی مربیان تیم ملی را دعوت به دیدن بازیکنان این تیم کردند، اما روز آخر که نتایج خوب نبود همین بازیکنان متهم به کم کاری شدند.

یزدی تاکید کرد: این پسندیده نیست وقتی یک مربی یا حتی یک بازیکن از مجموعه ای جدا می شود، برای آن مجموعه تولید حاشیه کند. به خصوص فردی مثل محمود فکری که به دلیل حسن سوابق در دوران بازی گری اش تبدیل به یکی از اسطوره های استقلال شده و هواداران قطعاً نسبت به خیلی ها، انتظار بیشتری از او دارند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمود فکری ، استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان