تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

صف‌های شلوغ اکسیژن در مشهد

شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در سراسر ایران نیاز به اقلام درمانی را افزایش داده است. این روز‌ها مشهد یکی از مرگبارترین شهر‌های کرونایی ایران محسوب می‌شود. مردم مشهد در این ایام با کمبود شدید اکسیژن برای بیماران کرونایی روبرو هستند. در تصاویر روز عکس‌هایی از صف‌های اکسیژن در مشهد را ببینید.

صف‌های شلوغ اکسیژن در مشهد

رویداد۲۴ در هفته‌های اخیر با افزایش شدید تعداد مبتلایان کرونا در مشهد و پرشدن ظرفیت تمام تخت‌های بیمارستانی، تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با استفاده از کپسول‌های اکسیژن روز‌های سخت درمان را در خانه سپری می‌کنند.

کپسول‌های اکسیژنی که این‌روز‌ها به سختی در مشهد پیدا می‌شود و شهروندان برای خرید یک کپسول ۱۰ لیتری در حدود ۳ میلیون تومان و برای اجاره روزانه آن حداقل ۵۰ هزارتومان پرداخت می‌کنند.

کپسول‌های اکسیژن ۱۰ لیتری حداکثر حدود ۵ ساعت اکسیژن مصرفی دارند که با توجه به کمبود مراکز شارژ و فاصله طولانی تا مرکز شهر مشهد بسیاری اطرافیان و خانواده‌های بیماران کرونا را مجبور به مراجعه چندباره به این مراکز و ایستادن در صف‌های طولانی مدت کرده است.

در حال حاضر برخی از این مراکز به صورت ۲۴ ساعته مشغول کار هستند و چندین مرکز هم به صورت خیریه توسط مردم ایجاد شده و در حال خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا هستند. در تصاویر روز عکس‌هایی از صف‌های طولانی اکسیژن در مشهد را ببینید.

منبع: ایسنا

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان