تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

اقدام عجیب برای نقض ممنوعیت تردد

طی روز‌های گذشته صاحبان خودرو‌های گرانقیمت و لاکچری، خودرو‌های خود را با تریلی روانه گیلان کرده و خودشان چرا‌غ‌خاموش به این استان وارد شده‌اند!

اقدام عجیب برای نقض ممنوعیت تردد

رویداد۲۴ حسینی نیری، با بیان اینکه هیچگونه ارتباطی بین خودروسواران غیر مجاز و امداد خودرو وجود ندارد، تاکید کرد: امداد خودرو با نمایندگی‌های خود در استان گیلان هماهنگی‌های لازم را انجام داده که در صورت مشاهده موارد تخلف از طریق دستگاه قضائیه و با همکاری پلیس راهور و ناجا اقدام به شناسایی و توقیف خودرو‌های متخلف شود.

این روز‌ها برخی می‌خواهند به هر قیمتی که شده قوانین را دور بزنند و وارد گیلان شوند لذا مشاهده شده که صاحبان خودور‌های گرانقیمت و لاکچری، خودرو‌های خود را با تریلی روانه گیلان کرده و خودشان چراغ خاموش به استان وارد می‌شوند.

سید مهدی حسینی نیری به حمل خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی به استان‌های توریستی اشاره و اظهار کرد: طی چند روز گذشته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه خودرو‌های سواری به ویژه خودرو‌های لاکچری توسط خودروسواران از استان‌های دیگر حمل و در استان‌های شمالی تحویل داده می‌شوند.

وی این خودروسواران را فاقد آرم و نشان و بارنامه دانست و افزود: همکاران ما در امدادخودرو اقدام به بررسی تصاویر و فیلم‌های منتشر شده در این باره کردند، اما متاسفانه برخی از خودروسواران و تریلی‌های حمل خودرو به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کنند و امدادخودرو نیستند.

رئیس انجمن صنفی امدادخودرو، با اشاره به وجود سایت‌های خدمات خودرویی غیر مجاز به ویژه برای حمل خودرو‌های لاکچری، ادامه داد: مردم با مراجعه به این سایت‌ها سرویس حمل و نقل خودرو می‌گیرند.

حسینی نیری، با بیان اینکه هیچگونه ارتباطی بین خودروسواران غیر مجاز و امداد خودرو وجود ندارد، تاکید کرد: امداد خودرو با نمایندگی‌های خود در استان گیلان هماهنگی‌های لازم را انجام داده که در صورت مشاهده موارد تخلف از طریق دستگاه قضائیه و با همکاری پلیس راهور و ناجا اقدام به شناسایی و توقیف خودرو‌های متخلف شود.

وی همچنین از مردم خواست موارد مشابه را به امدادخودرو یا پلیس راهور گزارش دهند و اضافه کرد: شماره ۱۵۹۳ بدون کد آماده دریافت گزارشات مردمی است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان