تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

افشاگری بزرگ فرهاد مجیدی/ این ستاره‌ها از کدام تیم‌ها پیشنهادهای وحشتناک دارند؟

مردم حق دارند بدانند تیم‌هایی که این بازیکنان را در نقل و انتقالات احاطه کرده‌اند با چه مبالغ و ریخت و پاش‌هایی جلو آمده‌اند که باشگاه استقلال در این زمینه آچمز شده است؟

نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال

رویداد۲۴ فرهاد مجیدی پس از پایان جلسه دیشب در باشگاه استقلال مقابل خبرنگاران ایستاد و این حرف ها را زد؛ «بعد از نقل و انتقالات در مورد بازیکنان، پیشنهاداتی که دادیم، رقم قراردادها، بازیکنانی که قبول نکردند و اینکه چه اتفاقاتی افتاد، مفصل صحبت می‌کنم. در مورد ارقامی که در نقل و انتقالات مطرح می‌شوند، اگر با چشم خودم نمی‌دیدم و از طرف باشگاه به من گفته می‌شد، باور نمی‌کردم.»

مجیدی یکی، دو بار در این مصاحبه تاکید کرد با بازیکنان جدیدی هم وارد مذاکره شده است؛ در نتیجه او از رقم های پیشنهادی عجیب برخی بازیکنان شگفت زده شده و باشگاه را هم در تامین چنین خواسته هایی ناتوان دیده است.

بنابراین از این پس، دو حالت بیشتر برای ماجرای مصاحبه مجیدی که این بار با بی تفاوتی پس از پایان جلسه در استقلال از کنار خبرنگاران عبور نکرد متصور نیستیم؛ یا مجیدی واقعا می خواهد در این راستا افشاگری کند و هر چه پیشنهادهای پرطمطراق بوده را لو بدهد، یا قصدش از انجام چنین مصاحبه ای «ترساندن» بازیکنانی است که حاضر به تمدید یا امضای قرارداد با رقم پایین تر نشده اند.


بیشتر بخوانید: خط قرمز فرهاد مجیدی روی اسم ۲ گزینه استقلال


مسئله این است که آیا مجیدی حاضر است همان طور که وعده داده بدون تعارف درباره برخی پیشنهادهای عجیب حرف بزند؟ بازیکنانی که عملکردی خیره کننده نداشته اند و دستشان هم از جام کوتاه شده، اگر پیشنهاد بهتری دارند باید همین امروز تیمشان را ترک کنند؛ چون گویا رقمی که استقلال حاضر به پرداخت است با آنچه در ذهن آنها می گذرد تفاوت فاحش دارد.

مردم حق دارند بدانند تیم هایی که این بازیکنان را در نقل و انتقالات احاطه کرده اند با چه مبالغ و ریخت و پاش هایی جلو آمده اند که باشگاه استقلال در این زمینه آچمز شده است؟ سرمربی استقلال یا همه چیز را به زودی می گوید و راز مبالغ هنگفت نقل و انتقالات را افشا می کند یا به طور کلی با ترسیدن یکی، دو بازیکن و چرخش آنها به سوی استقلال، مجیدی هم دوباره ساکت می شود و حرفش را می بلعد.

باید ببینیم سرانجام در این باره حقایق به مردم گفته می شود یا این هم وعده ای است مانند تمام وعده های تلنبار شده فوتبال بی حساب و کتاب ایران.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان