تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

درخواست ویژه گل‌محمدی؛ پرسپولیس مهاجم خارجی می‌خواهد

سرمربی پرسپولیس بعد از جلسه با مدیران این باشگاه مدعی شد که به دنبال راهکاری هستند تا فدراسیون اجازه جذب مهاجم خارجی را به آن‌ها بدهد.

درخواست ویژه یحیی گل‌محمدیرویداد۲۴ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در باشگاه و جلسه با مدیران این تیم گفت: برای یک سری هماهنگی سفر به تاجیکستان اینجا آمده بودم. یک سری هم مشکلات آنجا وجود دارد. متاسفانه در بحث زمین تمرین و عدم همکاری تیم استقلال تاجیکستان و اینکه بتوانیم آنجا تمرین کنیم آمدم تا هماهنگی لازم صورت گیرد.

وی درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال ایران نیز همکاری در این زمینه داشته گفت: نامه‌نگاری‌هایی صورت گرفته بود اما اینکه اقدامی صورت گرفته باشد یا نه را اطلاع ندارم. فکر می کنم آقای کامرانی فر تلفنی هماهنگ کرده تا این مشکلات حل شود. هنوز به آنالیزور ما اجازه حضور در زمین تمرین را ندادند و نمی‌دانم آیا بحث پروتکل است یا اینکه اذیت می‌کنند.

یحیی گل محمدی در واکنش به اینکه برخلاف ایران، در تاجیکستان تدابیر شدیدی برای این بازی در نظر گرفته شده گفت: فکر کنم این بازی با تماشاگر باشد. زمین چمن مصنوعی هم مشکل دیگری است و عدم همکاری و... این مساله را نشان می دهد که آنجا کارمان سخت باشد. همه را بسیج کردند تا تیم ما آنجا نتیجه نگیرد. مسائل غیرحرفه‌ای آنجا انجام می‎‌شود. اینجا با آقای سمیعی صحبت می کردم تا این مسائل را برطرف کنند و تحت فشار بگذارند تا مشکلی برای ما پیش نیاید.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعات مربوط به نقل و انتقالات این باشگاه و جذب یک مهاجم خارجی گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و باید به لیگ قهرمانان برویم باید تیم تقویت شود. وقتی صحبت از قهرمانی می شود نمی توانیم دست خالی این کار انجام شود. یکی از صحبت‌هایی که من انجام دادم این بود که فدراسیون حداقل برای باشگاه‌های بدهکار و صحبتی که شده بود (باشگاه‌های بدهکار قادر به جذب بازیکن خارجی نیستند) حداقل یک سهمیه بتوانند بگیرند تا دست خالی راهی این مسابقات نشویم. ما یک سری مشکل برای جذب بازیکن داریم و با توجه به بضاعت مالی باشگاه ما و پول هنگفتی که دیگر باشگاه‌ها در حال هزینه هستند. بازیکنانی که اینجا آمدند با عشق شان آمدند و این تیم را دوست داشتند. اما نمی توان با تیم های تیم هایی که خیلی پولدار هستند رقابت کرد. تیم‌هایی که ستاره های استقلال و پرسپولیس را جذب کردند و توان رقابت با آنها را نداریم. امیدوارم فدراسیون همکاری داشته باشد با استقلال و پرسپولیس که نماینده ایران هستند و چشم میلیون‌ها هوادار به آنهاست. ما انتظار زیادی نداریم و فقط می‌گوییم یک بازیکن بگذارند ما بگیریم.

وی درباره اینکه آیا بازیکن خاصی مدنظر آنهاست گفت: راجب اسامی نمی خواهم حرفی بزنم. این مساله غیرحرفه ای است و این حق را داریم که یک بازیکن خارجی جذب کنیم. بازیکن داخلی هم در گزینه‌های ما هست.

سرمربی پرسپولیس درباره این موضوع که با توجه به خواسته هواداران برای دستیابی به قهرمانی آسیا، آیا قادر خواهند بود فدراسیون را مجاب به این همکاری کنند گفت: امیدوارم که شرایط را بسنجند. من صحبتی با فدراسیون نداشتم. در لیگ قهرمانان و دیگر باشگاه‌ها را نگاه کنید. الهلال برای یک بازیکن حدود 600-500 میلیارد هزینه کرده که اندازه بودجه چند سال باشگاه ماست. به نظرم باید یک مقدار همکاری بیشتری صورت گیرد و در بحثی که شکل داده اند تجدیدنظر شود. این شرایط الان به وجود نیامده است و برای چندین سال قبل است. به خاطر مشکلات قبل است و الان ما مشکل پیدا کرده ایم و امیدوارم هماهنگی و همکاری بیشتری داشته باشند تا با حداقل مشکلات برابر تیم‌های آسیایی قرار گیریم.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل پرسپولیس در بن بست/ گل‌محمدی به فکر جذب یک گزینه جدید!


گل محمدی درباره بازی تدارکاتی روز گذشته این تیم برابر تیم ملی دانشجویان گفت: بازیکنان تیم ملی در این بازی حاضر نبودند. دو بازی تدارکاتی دیگر هم که در نظر گرفتیم در آن هم حاضر نخواهند بود. بدون بازی تدارکاتی و عدم حضور ملی‌پوشان مسلما هماهنگی لازم را نخواهیم داشت. بالاخره چند بازیکن جدید آمدند و انتظار این را داشتم که در یک بازی تدارکاتی در کنار ما باشند تا هماهنگ شویم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که باقری و خانبان نیز در تیم ملی حضور دارند گفت: در باشگاه خودمان مشغول به کار هستند! در شرایطی هستند که در باشگاه خودمان مشغول هستند و به آنها نیاز داریم. ما در شرایطی هستیم که در دوران بدنسازی و کارهای زیادی داریم. آقای باقری و خانبان در جمع ما هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان