تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

۱۰ بازیکن جدید در استقلال؛ خرید‌های ۲ رقمی فرهاد مجیدی!

استقلال همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال است و قرار است حداقل ۲ بازیکن دیگر بخرد.

۱۰ بازیکن جدید در استقلال؛ خرید‌های ۲ رقمی فرهاد مجیدی!

رویداد۲۴ شرایط در باشگاه استقلال همان قدر که جذاب است پیچیده هم شده است. فرهاد مجیدی که پیش از این اعلام کرده بود اگر به غیر از مهدی قایدی حتی یک بازیکن از استقلال جدا شود، استعفایش را می‌نویسد و می‌رود، دست به انقلابی در این باشگاه زده و نه تنها عذر بسیاری از بازیکنان فصل پیش را خواسته بلکه به شیوه‌ای جذاب، قریب به انگشتان ۲ دست هم برای استقلال بازیکن خریده است.

 استقلال هروویه میلیچ، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و مهدی قایدی را خواسته یا ناخواسته از دست داده و هنوز تکلیف چند بازیکن دیگر از جمله ارسلان مطهری هم مشخص نیست. این تعداد جدایی طبیعتا در تضاد با صحبت‌های فرهاد مجیدی است که گفته بود باید بازیکنان تیمش حفظ شوند.

مورد مهمتر، اما ورودی‌های استقلال تا به این لحظه است: علیرضا رضایی (دروازه بان)، امیرحسین حسین زاده، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، محمد رضا آزادی، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی به تازگی جذب شده اند. این آخری البته ادعا کرده توافقات لازم صورت گرفته و قرارداد به زودی نهایی می‌شود. پس تا به همینجا استقلال ۸ بازیکن را به صورت قطعی خریده و مسئولان باشگاه عنوان کرده اند با لوسیانو پریرا هم به توافق نهایی دست یافته اند. لوسیانو نهمین خرید جدید استقلال خواهد بود. با این وجود این پایان کار نیست، چون آن‌ها وعده خرید یک مهاجم فوق حرفه‌ای را برای باشگاه بعد از بازی با الهلال داده اند. به این ترتیب دهمین بازیکن استقلال که به نظر می‌رسد جذاب‌ترین خرید آن‌ها هم خواهد بود نه تنها به نقل و انتقالات این فصل استقلال پایان می‌دهد بلکه خرید‌های فرهاد مجیدی برای آبی پوشان را هم ۲ رقمی خواهد کرد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان