تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

قول مهم رییس فدراسیون فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط ویژه‌ای برای تیم‌های ملی ایجاد شده و این تفاوت نسبت به گذشته دیده احساس می‌شود.

رییس فدراسیون فوتبال ایران

رویداد۲۴ عزیزی خادم درباره انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و دیدارهای پیش‌روی تیم ملی ایران گفت: این انتخاب را تبریک می‌گویم. او از جنس ورزش، دانشگاهی و اجرایی است. اکنون چیزی که ما را دور هم جمع کرده بحث بازگشت میزبانی تیم ملی ایران است. من از همه عزیزان که در این راه کمک‌مان کردند تشکر می‌کنم. این موضوع در آستانه حضور سجادی در وزارت ورزش بود و ما جلساتی را هم با یکدیگر به صورت مرتب در این باره برگزار کردیم و از نظرات ایشان نیز استفاده شد.

وی ادامه داد: سجادی سابقه طولانی در دیپلماسی ورزشی دارد. جای خوشحالی است کسی روی کار آمده که در حوزه مدیریت ورزش، دیپلماسی ورزشی و اعتماد مجلس سابقه طولانی دارد. امیدوارم تغییرات را محسوس‌تر حس و رو به حرفه‌ای‌تر شدن حرکت کنیم و بتوانیم از همه ظرفیت‌ها بهره مند شویم.

    رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال و سایر ارگان‌ها در حال برنامه‌ریزی هستیم تا میزبانی دیدار با سوریه آغازگر میزبانی‌های بعدی تیم ملی باشد. امیدوارم با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و الزامات AFC بتوانیم میزبانی‌ها را مستمر کنیم. اینها مسائل مهمی است که باید رعایت شود.


    بیشتربخوانید: لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد


    مسئله مهمتر از نظر من همراهی و حمایت همه دوستان است. گروه آسانی نداریم و امیدواریم در بازی‌های پیش رو فاصله‌مان با رقبا را حفظ کنیم و در نهایت مردم خوشحال شوند. تیم ملی روز جمعه با پرواز اختصاصی تهران را ترک خواهد کرد تا برای بازی با عراق به قطر برود.

    عزیزی خادم یادآور شد: در فوتبال بانوان هم تحولات اساسی دیده می شود. ما برای جام ملت‌های بانوان با پرواز اختصاصی خواهیم رفت. این یعنی شرایط ویژه ایجاد شده است. شما تفاوت را در فدراسیون فوتبال احساس می‌کنید. بعد از آن تیم ملی فوتسال را داریم که هفته بعد مراسم بدرقه آنها به جام جهانی فوتسال را خواهیم داشت.

    وی درباره احتمال حضور تماشاگران در دیدارهای آینده تیم ملی عنوان کرد: میزبانی دیدار با کره‌جنوبی در تاریخ ۲۰ مهرماه خواهد بود. اکنون بحث VAR وجود دارد که باید برای آن برنامه ریزی کنیم. بعد از آن هم بحث رعایت پروتکل های بهداشتی است که امیدوارم میزبانی خوبی داشته باشیم. برای بازی با کره فعلاً در حال برنامه‌ریزی برای VAR هستیم تا اگر استفاده از این سیستم الزامی شد، آمادگی آن را داشته باشیم. همکاران ما شبانه روز در حال پیگیری این موضوع هستند.

    منبع: تسنیم
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان