تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
علم الهدی:

مردم نباید برای حمایت از دولت چشم‌شان به فضای مجازی باشد/ اعتماد مردم به دولت باید بازسازی شود

امام جمعه مشهد گفت: برای حمایت مردم از دولت نباید چشم مردم صرفا به فضای مجازی باشد تا هر کس بخواهد از طریق فضای مجازی برای دولت و نظام حاشیه سازی کند.

مردم نباید برای حمایت از دولت چشم‌شان به فضای مجازی باشد/ اعتماد مردم به دولت باید بازسازی شود

رویداد۲۴آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: دولت سه وعده واکسیناسیون عمومی تا دهه فجر، ساخت یک میلیون مسکن و ایجاد یک میلیون شغل در سال را به مردم داده است که لازمه تحقق این وعده‌ها و ایجاد اعتماد بین مردم و دولت، اقدام جهادگرانه مسوولان است.

ی به توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم مبنی بر ترمیم اعتماد مردم به دولت اشاره و بیان کرد: معظم له در اولین دیدار با اعضای دولت سیزدهم در هفته دولت، رسالت متفاوت آن با دولت‌های قبلی را بازسازی و ترمیم اعتماد عمومی به دولت عنوان کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: اعتماد مردم به دولت خدشه دار شده و لازم است این اعتماد بازسازی گردد.

وی گفت: نظام‌های دیکتاتوری به اعتماد مردم کاری ندارند، اگر وزارت آموزش و پرورش یک متولی درست و حسابی پیدا کند، می‌تواند تاریخ انقلاب اسلامی و نحوه رفتار حکومت ستم شاهی را برای نسل‌های بعد نشان دهد.

آیت‌الله علم الهدی افزود: نظام ستم شاهی وابسته به پول فروش نفت بود و آن را در بانک‌های آمریکایی ذخیره می‌کرد و به مردم کاری نداشت، جز ضعف در جامعه چیزی نبود و از مردم وحشت نداشت و به گفته خودشان هر کس قدرت داشت، وابسته به دربار بود.

وی ادامه داد: نظام مردم سالاری دینی ما که جریان‌های ثروت و قدرت را از بین برده متکی به مردم است و اگر بنا شد اعتماد عمومی نسبت به دولت خدشه دار شود، اعتماد مردم به نظام نیز خدشه دار می‌شود، نظام ما مردم سالاری دینی است و باید مردم به بخش‌های مختلف نظام اعتماد داشته باشند.

امام جمعه مشهد، مردم، مجلس و دولتمردان را در ایجاد اعتماد سازی دارای وظایفی دانست و گفت: زندگی دولتمردان باید همانند مردم باشد و رفت و آمدشان نیز بین مردم باشد، ارتباط دولتمردان و مسوولان با مردم آن‌ها را امیدوار می‌کند.

وی افزود: برای حمایت مردم از دولت نباید چشم مردم صرفا به فضای مجازی باشد تا هر کس بخواهد از طریق فضای مجازی برای دولت و نظام حاشیه سازی کند.

آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: مردم باید موارد مطرح شده در فضای مجازی را با رویداد‌های فضای حقیقی مقایسه کنند و اگر حقیقت داشت آنگاه موضع گیری نمایند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی باید علاوه بر مدیریت مطالبات مردم، مطالبات ضروری را به دولت منتقل کند و همچنین بر رفتار مسوولان دولتی نیز نظارت نماید، اگر همه این‌ها انجام گرفت اعتماد مردم به دولت بازسازی می‌شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علم الهدی ، دولت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
1
کار عمده دولتها در سالهای اخیر فقط چاپیدن مردم با مالیاتهای مختلف بدون فراهم کردن بستر مناسب کسب و کار بوده است... و برای مردم هیچ گوش شنوایی بهتر از فضای مجازی نیست که گویا آقایان تحمل این هم ندارند... انگار موفقیت طالبان در فتح کابل گروهی را هوایی کرده است
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
0
رنو کپچر ۲۰۱۹ دوبی ۲۹۰ میلیون ۱۷۰۰۰ کارکرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان