تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

آخرین خبرها درباره واکسیناسیون دانشجویان

بنا بر اعلام معاون دانشجویی دانشگاه علم وصنعت، واکسیناسیون دوز اول دانشجویان خوابگاهی و دانشجویانی که در آزمایشگاه‌های این دانشگاه فعالیت داشتند، تقریبا انجام شده است و دانشجویانی که واکسن نزده‌اند، از این هفته واکسینه خواهند شد.

واکسیناسیون دانشجویان

رویداد۲۴ احد قائمی در رابطه با فرآیند واکسیناسیون در دانشگاه علم و صنعت گفت: اغلب اساتید و کارکنان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و منتظر رسیدن زمان برای دریافت دوز دوم هستند که از این هفته، دوز دوم را در دانشگاه دریافت می‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد: البته بعضی از اساتید دوز دوم را نیز دریافت کرده اند ولی در اواسط شهریور، مجددا دانشگاه علم و صنعت فرآیند واکسیناسیون را انجام خواهد داد و اساتید، کارکنان و دانشجویانی که دوز دوم را دریافت نکرده‌اند واکسینه خواهند شد. 

    قائمی با بیان اینکه تقریبا همه دانشجویان خوابگاهی و دانشجویانی که در آزمایشگاهها فعالیت می‌کنند، دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود: آن دسته از دانشجویانی که تاکنون واکسن نزده‌اند، از این هفته واکسینه خواهند شد.


    بیشتر بخوانید: تزریق واکسن کرونا هر ۶ یا ۹ ماه یکبار در کشور


    بر این اساس، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری خوابگاهی و دانشجویان تهرانی که در آزمایشگاه‌ها حضور دارند، اغلب در دور دوم فرآیند واکسیناسیون در دانشگاه واکسینه شده‌اند ولی تعدادی هم در دور بعد واکسینه خواهند شد.

     معاون دانشجویی دانشگاه علم وصنعت با اشاره به اینکه این دانشگاه پیگیر ایجاد پایگاه دائمی برای واکسیناسیون است، اظهار کرد: سه نوع واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا در هر دوره فرآیند واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علم و صنعت قرار گرفت و افراد حق انتخاب داشتند.

    وی ادامه داد: واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی و دانشجویانی که در آزمایشگاه‌ها فعالیت داشتند در دور دوم واکسیناسیون صورت پذیرفت. ولی فرآیند واکسیناسیون  دانشجویان ساکن شهرستان، طبق اطلاعیه وزارت بهداشت از ۱۸ شهریور ماه به بعد انجام خواهد شد.

    منبع: ایسنا
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان