تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

لیندا کیانی بدون روسری با بهنام بانی در اروپا + عکس

تصویری از لیندا کیانی بازیگر زن مشهور و بهنام بانی خواننده مشهور پاپ در خارج از کشور را ببینید.لیندا کیانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران است.

لیندا کیانی

رویداد۲۴ لیندا کیانی در تهران به دنیا آمده و لیندا کیانی در سریال مانکن نیز بازی کرده است. لیندا کیانی یک خواهر دارد و در ادامه بیشتر از لیندا کیانی بخوانید.

 بهنام بانی متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در دامغان است. او در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد، ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی هستند.
لیندا کیانی و بهنام بانی

لیندا کیانی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. لیندا کیانی تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. لیندا کیانی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

بیوگرافی لیندا کیانی

او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.
بیشتر بخوانید: عکس عشوه گرانه لیندا کیانی با لباس اندامی! + عکس
لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۱۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود

با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه‌مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی در سال ۱۳۸۸ در سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم در کنار پوریا پورسرخ و آتیلا پیانی و در نقش رویا ایفای نقش کرد. رستگاران داستان آدم‌های زیادی است؛ آدم‌هایی که هر کدام ماجرایی دارند و در ۵۳ قسمت سریال، هر چند قسمت یک بار داستان یکی از آن‌ها را می‌بینیم. اما اتفاق‌های اصلی سریال در یک ساختمان ۵ طبقه می‌افتد. یکی از طبقه ها، تقریبا ً طبقه مرکزی است؛ یعنی مهم‌ترین اتفاق‌های داستان به آدم‌های آن طبقه مربوط می‌شود.

لیندا کیانی در سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ با سریال وضعیت سفیدبه کارگردانی حمید نعمت الله و به نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله در شبکه سوم سیما دیده شد. داستان این سریال از این قرار است: به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان ۱۳۶۶ اعضای خانواده‌ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می‌شوند. روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده است.

لیندا کیانی در سال ۱۳۹۰ در سریال تا ثریا ساختهٔ سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری در کنار بازیگرانی همچون آزیتا حاجیان و هومن سیدی در نقش دختر ثریا ایفای نقش کرد.

تا ثریا روایتگر زندگی ثریا است: پیرزنی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) که پانزده سال پیش شوهر خود را از دست داده است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است. او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیمار‌ها بوده است، آشنا می‌شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می‌دهد و قرار می‌شود که سود پول را نیز از او بگیرد...


منبع: برخط نیوز
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
0
لیندا خانم! با روسری خشگلتری. واقعا میگم.
نظرات شما
پیشخوان