تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰

تصاویر برگزیده زیباترین عکس از زائران اربعین

تصاویر برگزیده در مسابقه بین المللی عکاسی الخطوه که ویژه مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان(ع) برگزار شده بود، رونمایی شدند.

تصاویر برگزیده زیباترین عکس از زائران اربعین

رویداد۲۴ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مسابقه زیباترین عکس از زائران اربعین به همت بخش رسانه آستان مقدس حسینی و با همکاری انجمن عکاسان عراق و موسسه IAAP برگزار شد که سامر الحسینی، عکاس آستان مقدس عباسی، سه جایزه برتر را کسب کرد.

در این مسابقه 250 عکاس از 48 کشور اعم از کشورهای عربی و غیر عربی شرکت کردند که بیش از سه هزار و 940 عکس ارسال شده بود و سامر الحسینی جایزه بهترین شرکت کننده در محور عکس رنگی، جایزه مدال طلای انجمن عکاسان عراق در محور سیاه و سفید و لوح تقدیر از موسسه IAAP را به خود اختصاص داد.

به گفته هادی النجار، رئیس انجمن عکاسان عراق و رئیس کمیته داوری گفت: هدف از این مسابقه ثبت کردن زیارتهای میلیونی حضرت امام حسین(ع) و ارسال پیام انسان دوستانه مراسم اربعین به جهانیان از طریق تصاویر نوآوران عراقی و خارجی است.

شایان ذکر است، این مسابقه عکس از صحنه های مربوط به خدمات ارائه شده به زائران و آداب و رسوم مربوط به راهپیمایی اربعین در جغرافیایی به وسعت تمامی استانها و کشورهای مجاور عراق تا حرم حضرت امام حسین(ع) را در بر می گیرد.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
پیشخوان