تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

دختر کرجی بر سر نحوه آشپزی پدرش را کُشت

دختر ۱۸ ساله‌اي که به دليل اختلاف با پدرش او را به قتل رسانده بود، توسط پليس آگاهي البرز شناسايي و دستگير شد.

قتل خانوادگی

رویداد۲۴ سرهنگ محمد نادربيگي رئيس پليس آگاهي استان البرز  با اعلام اين خبر بيان کرد: در پي گزارش يک فقره مرگ مشکوک يک مرد ميانسال در منطقه کمالشهر از سوي کلانتري ۲۴ کرج به اداره جرائم جنايي پليس آگاهي، بررسي موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وي افزود: بررسي‌هاي اوليه حاکي از آن بود که يک مرد حدود ۵۰ ساله به وسيله يک شيء تيز از ناحيه پهلو دچار جراحت شده و به دليل رفتن مقدار زيادي خون از وي، جان خودش را از دست داده است.

رئيس پليس آگاهي استان البرز اظهار کرد: در تحقيقات اوليه باتوجه به تناقض‌گويي مکرر اعضاي خانواده مقتول، با دستور قضائي همه آنها به پليس آگاهي دعوت و تحقيقات کارآگاهان به صورت تخصصي بر روي آن ها آغاز شد که با ارائه مدارک علمي به نامبردگان در نهايت يکي از فرزندان دختر مقتول که ۱۸ سال داشت به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به وسيله چاقو اقرار کرد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: متهم پس از اعتراف به قتل پدرش شرح ماجرا اين گونه بيان کرد که در روز حادثه بر سر نحوه آشپزي با پدرم سر سفره درگير شديم که او تلفن همراهم را گرفت  و آن را در محلي مخفي کرد که پس از چند ساعت من براي گرفتن موبايلم به او مراجعه کردم که نامبرده به وسيله چاقو آشپزخانه مرا تهديد کرده که در يک زد و خورد من چاقو را از او گرفته و سه ضربه به ناحيه پهلوي پدرم وارد کرده و فرار کردم.

سرهنگ نادربيگي در پايان خاطرنشان کرد: در اين زمينه پرونده تشکيل و براي انجام مراحل قانوني به همراه متهم به مراجع قضائي ارسال شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان