تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شجاع خلیل‌زاده و استراماچونی در کمین استقلال!

رده بندی لیگ‌های آسیایی اعلام شد و طبق آخرین رتبه‌بندی سهمیه ایران افزایش یافت تا سپاهان به صورت مسقیم به مرحله گروهی راه پیدا کند و کار استقلال سخت‌تر شود.

شجاع خلیل زاده

رویداد۲۴ استقلال تنها نماینده ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و با صعود مستقیم سپاهان یکی دیگر از نمایندگان قطر به رقبای استقلال اضافه می‌شود. با توجه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا دو تیم از یک کشور در مراحل پلی آف و گروهی با هم رقابت نمی‌کنند و سپاهان برابر استقلال قرار نمی‌گرفت اما با این تغییرات الریان قطر به رقبای استقلال اضافه شد و از طرفی الریان و الغرافه با هم در مرحله پلی آف بازی نمی‌کنند.

با تغییرات جدید، تیم دوم لیگ قطر یعنی الریان امکان رو به رو شدن با استقلال را دارد و از طرفی شانس تقابل با الغرافه بیشتر شده است. الریان شجاع خلیل زاده را در اختیار دارد و هدایت این تیم بر عهده رولان بلان است و هدایت الغرافه را هم استراماچونی بر عهده دارد.

سال گذشته تیم چهارم ایران با نماینده امارات بازی کرد و تیم سوم ایران هم که استقلال بود حریفش را از دور مسابقات کنار گذاشتند. نماینده ترکمنستان به دلیل نداشتن استانداردهای لازم از دور بازی‌ها کنار رفت تا سهمیه به استقلال برسد اما این بار استقلال حتما در مرحله پلی آف باید به میدان رود و احتمال رو به رو شدن با نمایندگان قطر بسیار زیاد است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کیسه تنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
0
0
خرشانس مثل کیسه
نظرات شما
پیشخوان