تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

حضور ۱۰ هزار تماشاگر در بازی ایران و کره‌جنوبی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا می‌گوید در صورت انجام واکسیناسیون، ۱۰ هزار تماشاگر می‌توانند در ورزشگاه آزادی بازی ایران و کره جنوبی را تماشا کنند.

بازی ایران و کره جنوبیرویداد۲۴ علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در صحبت هایی از حضور تماشاگردان در دیدار ایران و کره‌جنوبی در پیکارهای مقدماتی راه یابی به جام جهانی فوتبال که ۲۰ مهرماه برگزار می شود، خبر داد و گفت: تماشاگردان در صورتی که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند می توانند در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

وی درباره درخواست وزارت ورزش و جوانان برای حضور ۵۰۰ تماشاگر برای این دیدار گفت: به وزارت ورزش گفتیم به جای ۵۰۰ نفر، در صورت انجام واکسیناسیون ۱۰ هزار تماشاگر می توانند این بازی را تماشا کنند. در صورت تزریق واکسن، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ۱۰ هزار نفر می توانند در ورزشگاه حاضر شوند که درخواست دادیم مدافعان سلامت در اولویت برای حضور در ورزشگاه باشند.


بیشتر بخوانید: مسعود شجاعی در آستانه توافق با تیم لیگ برتری


دومین میزبانی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی در هفته چهارم انتخابی جام جهانی برابر تیم ملی کره جنوبی در ورزشگاه آزادی خواهد بود. با این حساب این دیدار حساس در مرحله نهایی انتخابی، تبدیل به اولین مسابقه ورزشی با حضور تماشاگران بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران بعد از گذشت حدود ۲۰ ماه خواهد بود.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان