تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

کشف کوخه صیادان پرندگان شکاری در خراسان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی گفت: در راستای جلوگیری از تخلفات شکار و صید و برابر گزارش همیاران مبنی بر حضور صیادان پرندگان شکاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و اداره کل در حین گشت زنی وارد عمل شده و پس از مشاهده کوخه نسبت به بازرسی از کوخه اقدام و سه رشته تور و دام زنده گیری به همراه مقدار زیادی طناب کشف و ضبط گردید.

کشف کوخه صیادان پرندگان شکاری در خراسان

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی ، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی گفت: در راستای جلوگیری از تخلفات شکار و صید و برابر گزارش همیاران مبنی بر حضور صیادان پرندگان شکاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و اداره کل در حین گشت زنی وارد عمل شده و  پس از مشاهده کوخه نسبت به بازرسی از کوخه اقدام و سه رشته تور و دام زنده گیری به همراه مقدار زیادی طناب کشف و ضبط گردید.

محمد حسین صالحی افزود: پس از بررسی محل مشخص شد که متخلف یا متخلفین قبل از رسیدن محیط بانان توسط موتورسیکلت از محل متواری شده اند. 

وی یا بیان اینکه این هفتمین مورد از مقابله با بازگیران در استان خراسان شمالی است افزود: از کلیه دوستداران حیات وحش تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه زنده گیری پرندگان شکاری مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

منبع: سازمان حفاظت محیط زیست

برچسب ها: تصاویر روز
نظرات شما
پیشخوان