تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

درگیری و جنجال مدیران سابق استقلال

 مدیران سابق استقلال علیه یکدیگر دست به افشاگری زدند و سپس کارشان به جدال لفظی رسید.

مدیرعامل استقلال

رویداد۲۴ بعد از آنکه احمد مددی در آخرین مصاحبه زنده خود در یک برنامه تلویزیونی برخی اتهامات را علیه هیأت مدیره سابق تیمش مطرح کرد، اعضای هیأت مدیره در صدد پاسخگویی در همان برنامه بر آمدند که این امکان برای آنها فراهم نشد.

در همین راستا شب گذشته فرصتی برای مهدی عبدیان عضو سابق هیأت مدیره آبی‌ها فراهم شد و عبدیان نیز ضمن پاسخگویی به برخی اتهاماتی که مددی در آن برنامه نسبت به وی وارد کرده بود، دست به یکسری افشاگری زد.
عبدیان گفت که حرکت هیأت مدیره در راستای عزل مدیر سابق آکادمی استقلال به دلیل گزارشاتی بود که والدین بازیکنان به هیأت مدیره ارائه داده بودند و شواهدی که دال بر دریافت وجوه غیر قانونی از خانواده بازیکنان وجود داشت.
صحبت‌های عبدیان منجر به روی خط آمدن ناصر فریادشیران مدیر سابق آکادمی و معاون پیشین آبی پوشان شد و وی صحبت‌های خود را خیلی جنجالی آغاز کرد و عبدیان را متهم به دروغگویی کرد.


بیشتر بخوانید: جنجال وحشتناک هوادار استقلال علیه مددی پس از تحویل اموال باشگاه


معاون پیشین آبی پوشان ضمن تأیید وجود داشتن «ارتش فحاش مجازی» عبدیان را متهم به شارژ مالی افرادی در فضای مجازی کرد تا علیه آنها جوسازی نمایند و برخی مسائل دیگر.

درگیری لفظی نیمه شبانه که در برنامه تلویزیونی بین مدیران سابق استقلال پیش آمد حاصلی نداشت و در نهایت نیز طرفین مدعی شکایت از یکدیگر شدند و سرانجام مهدی عبدیان با طرح این موضوع که هواداران با مقایسه ادعاهای یکدیگر و نحوه بیان این ادعاها و ادبیات گفتاری می‌توانند خودشان قضاوت کنند، از آنتن زنده خداحافظی کرد.
با توجه به شرایطی که نیمه شب گذشته در تقابل بین این دو پیش آمد، این امکان وجود دارد مهدی عبدیان و ناصر فریاد شیران شکایت‌های متقابلی را از یکدیگر داشته باشند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان