تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

تصمیم وزیر ورزش به ضرر پرسپولیس است؟

در شرایطی که تکلیف مدیریت استقلال مشخص شده، پرسپولیسی‌ها در این زمینه سردرگم هستند.

پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا این روز‌ها اردوی آماده سازی اش را از سر گرفته تا با آمادگی بیشتری به مصاف نماینده پرقدرت عربستان برود. البته برگزاری اردوی سرخ پوشان در شرایطی شکل گرفته که این تیم معضلات خاص خودش را دارد که عمده این مشکلات مربوط به شرایط نه چندان مساعد مالی است.

البته پرسپولیس در سطح مدیریتی هم با یک سردرگمی خاصی روبرو شده است؛ در حالی که وزارت ورزش خیلی سریع تکلیف مدیریت باشگاه استقلال را مشخص کرده، برای پرسپولیس تصمیم مشخصی نگرفته و فعلا این باشگاه بعد از استعفای مدیرعاملش با سرپرست اداره می‌شود. این مورد حالا با تفسیر دوگانه‌ای روبرو شده است؛ عده‌ای تصمیم وزیر ورزش مبنی بر عدم تعیین مدیرعامل جدید را به ضرر پرسپولیس و عده‌ای دیگر این مورد را به نفع این تیم نفسیر می‌کنند.

نظر گروه اول این است که با سرپرست نمی‌شود کار‌ها را به درستی پیش برد و به عنوان مثال اسپانسر‌ها منتظر تعیین تکلیف نهایی وضعیت مدیریتی در این باشگاه هستند. پس تعلل در این زمینه به معنی از دست رفتن فرصت است. گروه موافق نظر ورزش ورزش، اما بر این عقیده هستند که با توجه به پیش رو بودن دیدار‌های یک چهارم و شاید نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، وزارت قصد بر هم زدن آرامش نسبی این باشگاه را ندارد و اعمال تغییرات را به بعد از برگزاری بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، وزیر ورزش
نظرات شما
پیشخوان