تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰

۲۰ میلیارد در استقلال چطور گم شد؟

عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفته اسپانسر باشگاه می‌گفت ما ۹۰ میلیارد تومان پول داده ایم ولی در داخل باشگاه عده ای می گفتند فقط ۷۰ میلیارد تومان به حساب ما آمده است!

باشگاه استقلال

رویداد۲۴ شما وقتی بخواهید یک معامله کوچک انجام دهید و مثلاً یک قالیچه ساده بخرید، از فروشنده رسید دریافت می کنید و مشخص می شود که مثلاً بابت آن قالیچه چند میلیون تومان پول داده اید. همین مسئله در مورد ماشین خانه و...هم وجود دارد اما واقعاً چطور می شود اسپانسر باشگاه بزرگی مثل استقلال ۹۰ میلیارد تومان پول بدهند و این وسط ۲۰ میلیون تومان گم ‌شود؟ طبعاً اسپانسر رسید تمام پول‌های پرداختی را دارد و دنبال آن ۲۰ میلیارد تومان گم شده باید جای دیگر گشت.

در این ماجرا البته قصد تهمت زدن به هیچ فرد یا گروهی را نداریم اما وقتی مسائل مالی باشگاه‌ها شفاف نیست به راحتی ۲۰ میلیارد تومان گم می شود و طرفین ماجرا همدیگر را متهم می‌کنند. شاید آن ۲۰ میلیارد صرف پول های زیرمیزی و بدهی‌های گذشته شده باشد و کسی هم آن را در جیب خودش نگذاشته باشد اما ببینید سیستم مالی باشگاه‌ها چقدر فلج و مبهم است که ۲۰ میلیارد تومان به همین راحتی گم می‌شود و هیچ کس هم بابت آن بازخواست نمی شود.

برچسب ها: استقلال
نظرات شما
پیشخوان