تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

اعتراض سفیر ایران در باکو به تعرض به سفارتخانه

سفیر جمهوری اسلامی در جمهوری آذربایجان بر اعتراض شدید سفارت ایران در باکو به تعرض به حریم این سفارتخانه و پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه تاکید کرد.
 
 تعرض به سفارتخانه ایران در باکورویداد۲۴  سفیر جمهوری اسلامی در جمهوری آذربایجان بر اعتراض شدید سفارت ایران در باکو به تعرض به حریم این سفارتخانه و پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه تاکید کرد.

«سید عباس موسوی» روز جمعه اظهار داشت: در پی تعرض و بی احترامی عده‌ای به سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در نیمه شب گذشته و اعتراض شدید و پیگیری های رسمی، پلیس دیپلماتیک و وزارت کشور جمهوری آذربایجان چهار متعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران را شناسایی، بازداشت و بازجویی کرد.
بیشتر بخوانید: تعرض به سفارت ایران در باکو در نیمه شب گذشته
سفیر ایران در باکو تاکید کرد که سفارت جمهوری اسلامی ایران در حال پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و تنبیه خاطیان است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
1
خوبه که هر دو طرف خویشتنداری کنند.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
2
0
آخه بدبخت توهمی چه زود گول حمایت غرب و چند کشور درپیتی رو خوردی...عربستان با اون عظمت که به اندازه دو برابر وسعت کشور تو فقط جنگنده و موشک و ....از امریکا خریده و انبار کرده و اون ثروت و پشتیبانی هنوز جرات نداره اینطور رفتار کنه..بدبخت قول ترکیه و امریکا چقدر ارزش داره؟ بالای اونها هارت و پوت کردن عین خریته..خودت که لقمه یک ساعت ایران نیستی.. ترکیه که خودش در مبارزه با تعدادی کرد مخالف دولت سالهاست به گل نشسته....امریکا هم که خودش امنیت سربازانش رو در عراق و سوریه و ..نمی تونه تامین کنه...پسمثلا میخواد برات چیکار کنه؟ مگه خر شدی؟ البته خر که شدی ولی از الاغ هم رد کردی...ایران اذیتت نمی کنه دوست نداره رابطه اش بخاطر اسراییل کثیف و امریکای جنایتکار و نقشه ایی که کشیدند تا آذربایجان رو فدای نقشه خودشان کنند... ایران نمی خواد شما ملت شما صدمه ببینه..چون مسلمان هستند آخه تو چقدر خری الاغی...بالای کی حساب کردی؟ چطور حساب کردی؟
الم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
اعتراض چرا ما هم حمله کنیم به سفارت انها نگران چی هستی اگر کاری از دستمان بر نمیاد در حمله به سفارنخانه ها که استادیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان