تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شهرزاد در آغوش مهران مدیری + عکس

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و تهیه‌کنندهٔ فیلم، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مهران مدیری

رویداد۲۴مهران مدیری متولد سال ۱۳۴۶ می‌باشد، او زاده اولین ماه سال است و در شهر تهران چشم به جهان گشوده، مهران مدیری اصالتا اهل اراک است و در خانواده‌ای ۶ نفره به دنیا آمده، فرزند آخر خانواده است و ۳ برادر بزرگ‌تر از خودش دارد.

آغاز فعالیت‌های هنری مهران مدیری

او از سن ۱۶ سالگی وارد تئاتر می‌شود و در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شده و به مدت ۶ سال در داستان شب به گویندگی می‌پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

مهران مدیری چگونه معروف شد؟


بیشتر بخوانید: اولین موزیک ویدئوی پسر مهران مدیری +فیلم
او در آن ۶ سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می‌شود و سرانجام در سال ۱۳۷۲ به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز ۷۲ را تهیه می‌کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

همسر و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می‌باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.
شهرزاد مدیری
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
مریضی اینطور تیتر میزنی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان