تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ورود زائران اربعین بدون تست کرونا به کشور

فرماندار مهران گفت: ۵۱ هزار زائر اربعین بدون تست کرونا و چشمی از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

ورود زائران اربعین بدون تست کرونا به کشور

رویداد۲۴ کاکی صبح امروز در ایلام گفت: ۵۱ هزار زائر اربعین از ۲۸ شهریور تاکنون بدون تست کرونا و به صورت چشمی از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

وی افزود: تمهیدات امنیتی، انتظامی و بهداشتی در پایانه مرزی مهران تا زمان خروج همه زائران از پایانه مرزی مهران همچنان برقرار است.

فرماندار مهران گفت: پیک ورود زائران به کشور از طریق مرز مهران روز گذشته بود و براساس پیش بینی امروز حدود ۶ هزار نفر از طریق پایانه مرزی مهران وارد کشور می‌شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۰۰ اتوبوس در پایانه مرزی مهران مستقر است و مسافران پس از عبور از گیت‌ها و ورود به پایانه می‌توانند راهی محل سکونت خود شود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمدغیاثی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
تست کرونا در مهران دلبخواهی و اختیاری بود اتوبوس وس موجود نبود مسافران سرگردان بودند واز ایلام که عازم تهران بودیم اتوبوس نبود کسی از مسئولین نیز جوابگو نبودند وسواسی خا نیز بازار تیزی کرده فقبمتهای بالائی را به مسافران پیشنهاد می‌دادند در صورتیکه در عراق قیمت‌ها یکسان و هیچ مشکلی دررابطه پیدا کردن ماشین نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
آقای دولت پس کی می خواهید دست مافیا و دلالان بازار کالاهای مهم مصرفی مردم رو قطع کنید انگار فتنه بزرگی در جهت افزایش شدید قیمتها برای ناراضی کردن و ناامید کردن مردم از دولت مردمی هست.. کنترل قیمت کالاهای اساسی و شروع ثبت نام مسکن دولتی که دارند شیرازه خانواده ها رو از هم می پاشند از هر کاری مقدم تر و واجبتره.... باید دولت خیلی بیشتر از اینها قاطعیت نشان بده..وگرنه میگن این دولت هم کاری ازش در برابر این اقشار مافیایی برنمیاد و وعده هاش به بار نمیشینه..... ضمنا شاید البته شاید در کابینه دولت روحانی افراد نسبتا خوبی هم بوده است ولی بنظر شما در این وضعیت فشار روانی دشمنان و تورم و گرانی که کمر مردم رو له کرده انتخاب یکی از افراد تیم مذاکره کننده برجام بنام آقای عراقچی که همه منتظر رسیدگی به کارهای این تیم بودند به سمت و پستی جدید در همان وزارت امور خارجه کار درستی است؟ اصلا بدرد بخور ولی آیا اذهان فعلی مردم با این مشکلات و خاطرات بد از دولت روحانی آدم و مدیر دیگه پیدا نمیشد که این فرد را انتخاب کردید؟ دارند با اذهان و روان مردم لج می کنید؟ آقای رییسی چه خبر شده؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان