تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

کمالوند: از هدایت نفت استعفا نداده بودم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید مسئولان باشگاه برای حل مشکلات قول مساعدداده اند.

استعفا بهروز کمالوندیرویداد۲۴ فراز کمالوند در گفت وگویی درباره بازگشتش به تمرینات نفت مسجدسلیمان بیان کرد: قبل از هرچیزی باید بگویم که من از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان استعفا نکرده بودم. دلخوری من از کمبود برخی مسائل سخت افزاری در تیم بود و خواهان آن بودم که این مشکلات حل شد.

او ادامه داد: امروز جلسه خوبی با اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان داشتیم و مسائل مهمی را باهم بررسی کردیم. تمام حرف من این بود برای تیمی مثل نفت در لیگ برتر خوب نیست که مثلا پزشک یا فیزیوتراپ نداشته باشد. یا اینکه زشت است بازیکنان با البسه هماهنگ و متحد الشکل در اردو و هتل حاضر نباشند. این مسائل دغدغه هر مربی ای است و آنقدر که درباره اش گفته شد حاد نیست. با این حال امروز در جلسه ای که داشتیم مسئولان باشگاه قول دادند تا طی دو سه روز آینده این مشکلات حل شود و بتوانیم خودمان را آماده لیگ کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش تاکید کرد: واقعیت این است در فاصله دو هفته تا شروع بازی های لیگ برتر ما هنوز درگیر بستن تیم هستیم. همچنان نیاز به برخی بازیکنان داریم که باید آنها را به خدمت بگیریم. به زودی چند بازیکن دیگر به جمع ما اضافه می شوند تا بتوانیم تیم را کامل و برای لیگ آماده کنیم.

کمالوند همچنین گفت: با توجه به زمان اندکی که تا شروع لیگ داریم، عملا نمی توانیم بازی دوستانه یا بدنسازی مناسبی داشته باشیم. هدف ما این است که در تمرینات طوری کار کنیم که برای دو بازی اول لیگ تیم را آماده کنیم و بعد در تعطیلی مسابقات که حدودا 20 روز است، تمرینات بدنسازی انجام بدهیم و در بحث هماهنگی بازیکنان اقدام کنیم.

سرمربی نفت صحبت هایش را اینطور به پایان برد: جا دارد از مردم خوب مسجدسلیمان و به خصوص هواداران نفت تشکر کنم که این چند روز پیگیر مسائل مربوط به تیم بودند. از آنها می خواهم مثل همیشه پشت تیم باشند و حمایت کنند تا بتوانیم در کنار یکدیگر انشاالله روزهای خوبی را برای تیم ریشه دار و پرطرفدار نفت مسجدسلیمان رقم بزنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان