تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰

آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی

علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. 

آینده سیاسی علی لاریجانی

رویداد۲۴ علی لاریجانی اما همچنان مشغول فعالیت‌هایی است که به او سپرده شده از همکاری با چین گرفته تا مشورت به رهبری و ... . قصدش اما درباره تشکیل حزب یا بازگشت به مجلس و ... معلوم نیست. همین است که شاهدیم بسیاری از رسانه‌ها و سیاسیون مدام درباره او گمانه‌زنی می‌کنند.

شنیده‌ها البته حاکی از آن است که لاریجانی با قدرت مشغول کار است و به موقع عیان می‌کند که قصد حاشیه‌نشینی ندارد. همچنان‌ که برادرش نیز نشان داد نجف برو یا خانه‌نشین بشو نیست و پرنفوذتر از قبل در مجمع می‌ماند.

اولین نشانه از این تصمیم لاریجانی را می‌توان در توییتر او دید. البته به بهانه‌ای غیر سیاسی. او در واکنش به برد کشتی‌گیر ایرانی نوشته «هیچ وقت یک ایرانی را دست کم نگیرید» جمله‌ای که بلافاصله مخاطب را یاد محمد جواد ظریف و جمله «هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید» می‌اندازد. همین یادآوری هم دلیل خوبی است تا گمان کنیم که حتی حرف‌های غیرسیاسی یک سیاستمدار هم سیاسی است. به خصوص اگر او لاریجانی باشد و کهنه‌کار در سیاست ورزی.

منبع: فردا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علی لاریجانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان