تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

دلسوزی یک پرسپولیسی برای استقلالی‌ها/ دلم برای فرهاد مجیدی سوخت!

مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت پرسپولیس و مربی خیبر خرم‌آباد گفت: دلم برای فرهاد مجیدی سوخت که تیمش در زمین بی‌کیفیتی تمرین می‌کند.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ مرتضی کرمانی‌مقدم درباره تقابل روز گذشته تیم خیبر خرم‌آباد مقابل استقلال در دیداری تدارکاتی و همچنین مشکلات استقلال مصاحبه ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*این دیدار برای تیم ما که هفته آینده مسابقاتش آغاز خواهد شد، محک خوبی بود. استقلال تیم بزرگ و خوبی است و بازی کردن برابر آنها یک محک جدی برای خیبر محسوب می‌شد.

*باور نمی‌کردم استقلال در چنین زمینی تمرین می‌کند و واقعا دلم برای فرهاد مجیدی سوخت. عجیب است تیم بزرگی مثل استقلال در این زمین تمرین می‌کند، زمینی که تیم‌های لیگ دسته دوم هم در چنین زمین‌هایی تمرین نمی‌کنند. فارغ از رنگ قرمز و آبی، خجالت می‌کشم بگویم استقلال در این زمین تمرین می‌کند. در این زمین نمی‌توان کاری انجام داد.

*استقلال تیم خوبی داشت. چند بازیکن جدید به جمع آنها اضافه شده‌اند و مطمئن هستم استقلال بهتر از سال گذشته خواهد بود.

*تیم ملی این دوره منظم و گردن کلفت است و همه تیم‌ها از آن حساب می‌برند. تیم خیلی خوبی داریم و قطعا به جام جهانی صعود می‌کنیم. از زمانی که اسکوچیچ آمده است، تیم ملی هجومی بازی کرده و دفاعی بازی نمی‌کند. این مسئله، پوئن مثبتی برای تیم ملی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان