تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده اصفهان: راه‌حل معضل زاینده‌رود توسل به معصومین است

نماینده اصفهان در مجلس گفت: راه حل کوتاه مدت حل معضل آب زاینده رود توسل به معصومین است.

بی آبی زاینده‌رود

رویداد۲۴ حسین میرزایی در خصوص اولویت استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم استان اصفهان جریان دائمی آب زاینده رود است، زیرا جاری نبودن زاینده رود خسارت‌های فراوانی را به استان اصفهان و کشور وارد کرده است، جریان دائمی زاینده رود نیازمند راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت است.

وی افزود: انتقال آب بین حوزه‌ای از جمله راهکارهای بلندمدت است که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از ذخایر زیرزمینی نیز با توجه به برداشت‌های بی‌رویه‌ی در طی سال‌های گذشته این راهکار نیز طولانی مدت است همچنین انتقال آب از دریا نیز با توجه به مسائل اقتصادی و امنیتی در آینده نزدیک رخ نمی‌دهد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است الگوهای کشت، صنعت و شرب اصلاح شود و از تکنولوژی‌های بهینه برای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد راه حل کوتاه مدت حل معضل آب زاینده رود توسل به معصومین به ویژه امام موسی جعفر (ع) و نماز باران است و لازم است بزرگان این شهر مانند آیت الله مهدوی مانند سال‌های پیش نماز باران بخوانند.

منبع: ایمنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
1
پس برای حل مشکل تورم این چنینی حتما توصیه میشه با پیش قدمی ائمه جمعه نماز تورم برای رفع تحریم ها نماز تحریم برای رفع رکود اقتصادی نماز شکوفایی و دیگر نماز های مشابه برای حل تمامی مشکلات کشور خواهنده بشه تقبل الله ....
نظرات شما
پیشخوان