تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

باد و کاهش دما تا ۱۰ درجه در غرب و شرق کشور / گردوخاک در پایتخت

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا روز جمعه در غرب و شمال غرب کشور و سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

باد و کاهش دما

رویداد۲۴ محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی، همچنین برخی نقاط استان‌های البرز، هرمزگان، سمنان، قزوین و تهران رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه هفته جاری علاوه بر نقاطی که ذکر شد در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی این وضعیت ادامه دارد.

اصغری با بیان اینکه امروز بارش پراکنده در برخی نقاط استان‌های مرکزی، لرستان و همدان داریم، عنوان کرد: روز جمعه ۱۶ مهر در اردبیل، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی و روز شنبه ۱۷ مهر در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: تا روز جمعه در شمال غرب کشور، غرب و سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و سپس وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۵ و ۱۳ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۳۹ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان