تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

خط و نشان‌های مجلس یازدهم برای جمهوری آذربایجان/ کوثری: کشور‌هایی که خاکشان را در اختیار دشمنان ما می‌گذارند مراقب هزینه‌های بعدش هم باشند

نماینده تهران در مجلس گفت: کشور‌های همسایه ما هم که خاکشان را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دهند تا منافع ما را به خط بیندازند و تهدیدی علیه منافع ملی ما داشته باشند، بدانند که این کار هزینه‌های سنگینی را برای آن‌ها در پی خواهد داشت و بهتر است مراقب این هزینه‌های سنگین باشند.

خط و نشان‌های مجلس یازدهم برای جمهوری آذربایجان/ کوثری: کشور‌هایی که خاکشان را در اختیار دشمنان ما می‌گذارند مراقب هزینه‌های بعدش هم باشند

رویداد۲۴  اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس با اشاره به حضور نیرو‌های رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز ایران در خاک جمهوری آذربایجان و در نزدیکی مرز‌های ایران گفت: ما در مورد منافع ملت‌مان به هیچ وجه با کسی تعارف نداریم و در مقابل کسانی که بخواهند منافع ملت ما را تهدید کنند سخت می‌ایستیم.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان سعی دارند تا با این قبیل اقدامات مرز‌های ما را تهدید کنند و به خیال خودشان موجبات ناامنی برای کشور ما را فراهم آورند، اما باید بدانند که ایران از این مراحل عبور کرده که این اقدامات بخواهد برایش تهدیدی به حساب آید و منافع‌اش را تهدید کند.

نماینده تهران در مجلس اظهار داشت: کشور‌های ثالثی که به دنبال تهدید منافع ملت ما از طریق کشور‌های همسایه‌مان هستند بدانند که ما محکم در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد و این کار برای آن‌ها هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: کمیسیون مشترک طرح صیانت چه رویایی در سر می‌پروازند؟


کوثری خاطرنشان کرد: روابط ما با کشور‌های همسایه‌مان همواره دوستانه بوده و روابط حسنه و برادرانه با این کشور‌ها در اولویت کاری جمهوری اسلامی ایران قرار داشته و دارد، اما اگر مرز‌های ما به هر طریقی تهدید شود و منافع ما بخواهد به خطر بیفتد با هیچ کشوری تعارف نداریم.

وی افزود: کشور‌های همسایه ما هم که خاکشان را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دهند تا منافع ما را به خط بیندازند و تهدیدی علیه منافع ملی ما داشته باشند، بدانند که این کار هزینه‌های سنگینی را برای آن‌ها در پی خواهد داشت و بهتر است مراقب این هزینه‌های سنگین باشند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان