تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

آخرین وضعیت از نقل و انتقالات استقلال/ اولتیماتوم به فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در جلسه مشترک بازیکنان و مدیران استقلال از جوانگرایی استقلال سخن گفت.

نقل و انتقالات استقلال

رویداد۲۴ فرهاد مجیدی هیچ بهانه‌ای در مورد تیم بستن نیاورد و حرفی از کمبود‌ها نزد. او گفت تیم استقلال را خودش بسته و جوانگرایی کرده است. مجیدی که قبلا گفته بود تیم را دلال‌ها می‌بندند، امسال خودش استقلال را بسته و در جلسه مدیران و بازیکنان اصلا بهانه نیاورد. فرهاد در ادامه تاکید کرد که بازیکنانش خوب می‌دانند امسال هواداران فقط از استقلال قهرمانی می‌خواهند و به کمتر از آن راضی نیستند.

او وظیفه مهم شاگردانش را جلوی سردار آجرلو و اعضای هیئت مدیره یادآوری کرد و از وظیفه مهم بازیکنان استقلال در لیگ جدید حرف زد. البته همان طور که می‌دانید مجیدی در صدد است تا حداقل سه بازیکن دیگر را تا قبل از شروع لیگ جذب کند، اما به طور حتم هماهنگ کردن آن‌ها با بقیه نفرات کار ساده‌ای نیست.


بیشتر بخوانید: شاه ماهی نقل و انتقالات در یک قدمی استقلال


استقلال در انتظار ورود روزبه چشمی به ایران

روزبه چشمی بازیکنی است که مورد نظر فرهاد مجیدی برای تقویت خط دفاع این تیم بوده و حتی اینطور عنوان شد او برای عقد قرارداد با استقلال به توافق اولیه هم رسیده است. با این حال در شرایطی که قرار بود روزبه چشمی تا پایان هفته به ایران بیاید فعلا خبری از او نشده و این بازیکن هنوز در قطر حضور دارد. این موضوعی است که باعث نگرانی کادرفنی استقلال شده است، چون آن‌ها می‌خواهند هرچه زودتر تکلیف بازیکنان فصل آینده خود را روشن کنند.

در این بین شایعاتی به راه افتاده که چشمی از یک تیم قطری پیشنهاد دریافت کرده و معلوم نیست آیا او با استقلال قرارداد امضا می‌کند یا ترجیح می‌دهد به حضورش در کشور‌های حوزه خلیج فارس ادامه بدهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان