تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس؛ با کسی تعارف نداریم!

مربی سپاهان می‌گوید تیمش امسال مدعی قهرمانی است و در این مسیر با کسی تعارف ندارد.

نقل و انتقالات سپاهان

رویداد۲۴ سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان بسیار با کیفتی را خریده و حالا جدی‌ترین مدعی قهرمانی است. این تیم البته فصل گذشته هم تا هفته آخر با پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت می‌کرد که نتوانست جام را به دست بیاورد.

برای فصل پیش رو شرایط سپاهان دگرگون شده و آن‌ها مهره‌های ارزشمندی از جمله مسعود ریگی، فرشاد احمد زاده و شهریار مغانلو را به خدمت گرفته اند و با چند ستاره کلیدی تیمشان در فصل گذشته مثل سروش رفیعی و سجاد شهباززاده هم تمدید کرده اند. طبیعی است که تیمی با چنین کیفیتی شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ بیست و یک داشته باشد.

علیرضا مرزبان، مربی سپاهان با اشاره به همین تقویت صورت گرفته، تیمش را مدعی اصلی قهرمانی می‌داند. او می‌گوید با پرسپولیسی‌ها رقابت ورزشی خواهند داشت، ولی برای رسیدن به عنوان قهرمانی با کسی تعارف ندارند. مرزبان که با «فارس» صحبت کرده در بخشی از صحبت هایش برای قهرمان کردن سپاهان در کورس با پرسپولیس می‌گوید: «واقعا به دنبال این هستیم که رقابت ورزشی داشته باشیم.

می‌توانیم حتی برای هم کری خوانی کنیم، اما معیار‌های ما انسانی می‌ماند. خاج از زمین هیچ مشکلی با کسی نداریم. بحثمان ورزشی است و سعی می‌کیم سپاهان را امسال با جان و دلمان قهرمان کنیم. از این مساله یک قدم به عقب نمی‌رویم. اهداف ما در جهت قهرمان شدن تیم است و در این زمینه با کسی هم تعارف نداریم. سعی می‌کنیم تیمی قدرتمند و با احساس را وارد مسابقات کنیم. تیمی که سال گذشته با ۶۵ امتیاز لیگ را به پایان رسانده الان باید برای قهرمانی مبارزه کند و ما به کسب قهرمانی امیدوار هستیم.»

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، سپاهان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان