تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

عربستان اجازه فرود نداد/ پرسپولیس در AFC شکایت می‌کند

مجید صدری توضیحاتی را درباره لغو سفر به عربستان ارائه داد.

چرا عربستان به پرسپولیس اجازه فرود نداد؟

رویداد۲۴ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز از طریق فرودگاه مهرآباد راهی کشور عربستان شود اما پرواز اختصاصی این باشگاه مجوز لازم را از کشور عربستان دریافت نکرد تا اعضای این تیم حدود سه ساعت در محوطه فرودگاه سرگردان شوند.

بازیکنان پرسپولیس ساعت ۱۴:۴۵ پس از ساعت‌ها سرگردانی در فرودگاه مهرآباد جلسه‌ای کوتاه با افشین پیروانی و یحیی گل محمدی برگزار کردند. پس از این جلسه تمام اعضای تیم به دلیل نامعلوم بودن ساعت پرواز به منازل خود بازگشتند.

قرار است سرخ‌ها منتظر صدور مجوز پرواز از سوی کشور عربستان باشند تا دوباره امشب یا بامداد فردا راهی فرودگاه شوند.


بیشتر بخوانید: کارشکنی سعودی‌ها علیه پرسپولیس/ عربستان اجازه پرواز نمی‌دهد


تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا بازی می‌کند.

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره لغو سفر سرخپوشان به عربستان گفت:«همه چیز را مهیا کرده بودیم تا تیم در ساعت یازده امروز ۲۱ مهرماه به عربستان سفر کند ولی از سوی کشور عربستان، اجازه فرود به پرواز ما داده نشد،به همین خاطر تصمیم بر این شد تا بازیکنان برای استراحت، به منزل برگردند.»

او این را گفت و ادامه داد:«شخصا این موضوع را از طریق شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری می‌کنم و تا انتهای مسیر و روشن شدن دلایل این اتفاق تلخ، پیش می‌روم تا دست مقصر یا مقصران رو شود.هیچ کس حق ندارد علیه پرسپولیس کارشکنی کند، البته بنده بخاطر این کوتاهی از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان