تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

چند کار ممنوعه و اشتباهات رایج در رابطه جنسی

رابطه زناشویی یکی از مهمترین مسائل در یک زندگی مشترک می‌باشد بنابراین باید بدانید چه کار‌هایی را نباید انجام دهید که رابطه بهتری داشته باشید.

اشتباهات رایج در رابطه جنسی

رویداد۲۴ قطعا می‌دانید که رابطه جنسی یکی از مهمترین لحظات زندگی زناشویی محسوب می‌شود بنابراین باید مراقب باشید که اشتباهات رایج را در آن مرتکب نشوید. در غیر اینصورت زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. قصد داریم اشتباهات رایج حین برقراری رابطه جنسی را به شما معرفی کنیم

مصنوعی نباشید‌

رابطه جنسی لذت بخش رابطه جنسی نیست که در آن مهارت‌های بسیار بالایی از خودتان نشان دهید بلکه باید سعی کنید که همسر و همراهی صادق باشید. پس بیش از حد خودتان را درگیر چیز‌های مصنوعی نکنید.

فکر نکنید که همیشه حق با شماست‌

همه ما باید علاوه بر تمایلات خودمان به تمایلات همسرمان نیز توجه کنیم. گاهی اوقات ممکن است علایقمان در رابطه جنسی با یکدیگر متفاوت باشد. هر کس ترجیحات و انگیزه‌های خودش را در این زمینه دارد. پس نباید یک طرفه به قاضی برویم و فقط به نیاز‌ها و علایق خودمان فکر کنیم.

از گفتن فانتزی‌ها خجالت نکشید‌

بسیاری از مردان و زنان فانتزی‌های مختلفی دارند، اما از بیان آن‌ها خجالت می‌کشند. شما نباید جزء این دسته از افراد باشید. زمانی که تمایلات و علاقه خود را بیان کنید، بعد از آن به یکدیگر کمک خواهد کرد که رابطه پایدار‌تر و محکم تری را بسازید.

فضا را منفی نکنید‌

بسیاری از افراد قبل از برقراری رابطه جنسی در مورد مشکلات شان در رابطه با یکدیگر صحبت می‌کنند. خشم و خشونت را وارد اتاق خواب می‌کنند که همین باعث می‌شود فضای درگیری قبل از ایجاد رابطه جنسی به وجود بیاید و شاید گاهی اوقات این فضا باعث شود که همه چیز به هم بریزد. شاید شما دیگر حین برقراری رابطه از چیزی لذت نبرید. پس دعوا و درگیری را وارد اتاق خواب نکنید.

تظاهر نکنید‌

بسیاری از ما برای این که مراقب باشیم شریک زندگی مان ناراحت نشود، باید سعی کنیم چیزی را تظاهر نکنیم. به عنوان مثال زمانی که به اوج لذت جنسی نرسیده ایم، سعی می‌کنیم ادای آن را در بیاوریم، اما بهتر است این کار را نکنید و در رابطه جنسی هم کاملا صادقانه عمل کنیم و تا زمانی که به ارگاسم نرسیدیم، به آن تظاهر نکنیم.

زیر بار فشار، رابطه جنسی برقرار نکنید

بسیاری از زوج‌ها هستند که یکی از طرفین به خاطر ترس از درگیری، رابطه جنسی برقرار می‌کند. شما نباید برای برقراری این رابطه به این خوبی و لذتبخشی، خودتان را تحت فشار قرار دهید. اگر دعوا و بحث پیش آمده است، ۱۵ دقیقه با خودتان خلوت کنید، کمی یکدیگر را ماساژ بدهید و سعی کنید کم کم با یکدیگر وارد رابطه شوید.

استرس محل کار را وارد رختخواب نکنید

بسیاری از زنان و مردان در رابطه زناشویی استرس محل کار را دارند و فکرشان درگیر است. بهتر است زمانی که با همسرتان وارد رابطه می‌شوید، تمام استرس‌ها و درگیری‌ها را کنار بگذارید و فقط در همان لحظه باشید تا لذت بیشتری ببرید

انتقاد نکنید‌

شاید در رابطه جنسی بخواهید درباره چیزی از همسر خود انتقاد کنید؛ انجام این کار اعتماد به نفس او را نشانه می‌گیرد و باعث می‌شود که دفعه بعد انگیزه کم تری برای برقراری رابطه با شما داشته باشد. شما باید کاری کنید که هر دو طرف احساس جذابیت پیدا کنید. می‌توانید این نکات را بعد از اتمام رابطه جنسی به او بگویید.

مراقب آسیب‌ها باشید‌

بعضی از افراد فکر می‌کنند که رابطه جنسی همیشه با درد همراه است، اما این درد گاهی اوقات به دلیل رفتار غلط است؛ مثل خشکی بدن، مشکلات هورمونی و کمبود پیشنوازی و غیره. پس بهتر است اگر درد و ناراحتی را در این بین تجربه کردید، حتماً آن را پیگیر شوید.

ساکت نمانید‌

آیا شما دوست ندارید که صدای لذت بردن همسرتان را بشنوید؟ پس بهتر است خودتان هم همین کار را انجام دهید. اگر در حال لذت بردن هستید، چه بهتر که در حین رابطه آن را بیان کنید و هر طور که شده، با صدای خودتان این موضوع را نشان دهید.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رابطه جنسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
آقا ملت این حرفا رو حفظن!!! برو سر اصل مطلب !!!!
نظرات شما
پیشخوان