تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

شهادت سرهنگ عارفخانی در مشهد / پلیس در شوک

سرهنگ سهراب عارفخانی افسر وظیفه شناس پلیس راه خراسان رضوی شب گذشته درحال انجام وظیفه و کنترل ترافیک صحنه تصادف دچار حادثه شد و مظلومانه به آسمان پرکشید.

سرهنگ عارفخانی

رویداد۲۴ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ساعت ۱۱ و نیم شب گذشته تصادف خسارتی در آزادراه شهید شوشتری به فوریت‌های پلیسی اعلام و تیم‌های گشت پلیس راه، اکیپ کلانتری ملک آباد، تیم آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و هلال احمر به محل اعزام شدند و بررسی‌های اولیه پلیس در محل حاکی از آن بود که تصادف کامیون و تریلر خسارتی بوده است.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود:کارشناسان تصادفات پلیس راه در حال بررسی حادثه بودند که سرهنگ عارفخانی با تجهیزات و لباس شبرنگ برای روان‌سازی ترافیک ناشی از توقف و کندی حرکت خودرو‌هایی که در لاین مخالف ملک آباد به مشهد متوجه تصادف شده بودند و با احساس خطر از این که حادثه‌ای دیگر رخ ندهد و جان مسافران به خطر نیفتد به آن سوی آزادراه رفت.

وی افزود:هنگامی که این افسر وظیفه شناس در حال خدمت به مردم برای پیشگیری از وقوع حادثه‌ای دیگر بود یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با او برخورد کرد؛ تیم فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ حاضر در محل بلافاصله پیکر افسر سبکبال پلیس راه را به بیمارستان امدادی مشهد منتقل کردند، اما با وجود تلاش کادر پزشکی حدود ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد، سرهنگ سهراب عارفخانی جان به جان آفرین تسلیم و به آسمان پرکشید.
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
2
خدا رحمت کنه روحش شاد
معلومه که انسان وظیفه شناس و با وجدانی بودن
خدا به خانواده ایشون صبر بده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
0
روحت شاد
نظرات شما
پیشخوان