تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰
روزنامه جمهوری اسلامی:

به جای سرگرم شدن به منازعات داخلی، توان اطلاعاتی و امنیتی خود را صرف مقابله با نفوذ دشمن کنیم

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ما باید به جای سرگرم شدن به منازعات داخلی، زمینه را برای انسجام تمام نیروها فراهم نمائیم و امکانات و توان اطلاعاتی و امنیتی خود را صرف مقابله با نفوذ دشمن کنیم.

به جای سرگرم شدن به منازعات داخلی، توان اطلاعاتی و امنیتی خود را صرف مقابله با نفوذ دشمن کنیم

رویداد۲۴ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حمله سایبری روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی یا عوامل نفوذی این رژیم به سامانه سوخت کشورمان، با همت مسئولان و همراهی بسیار خوب مردم، ناکام ماند.

این، یک شکست قطعی برای دشمنان ملت ایران و یک پیروزی برای همراهی و همکاری مسئولان و مردم است که باید در تاریخ به ثبت برسد. در آینده نیز باید با بهره‌گیری از این درس مهم، دشمن صهیونیستی و سایر دشمنان را در توطئه‌هایشان علیه ملت ایران و علیه نظام جمهوری اسلامی ناکام نمائیم.

رژیم صهیونیستی درصدد بود با ایجاد اختلال در پمپ‌بنزین‌ها و به وجود آوردن تجمع‌های متعدد در نقاط مختلف کشور، خاطره ماجرای گران شدن بنزین در آبان سال ۱۳۹۸ را تازه کند و تشنج جدیدی در کشور به وجود بیاورد. خوشبختانه این توطئه در نطفه خفه شد و مردم با هوشیاری کامل و صبر و تحمل مثال‌زدنی، پاسخ ناامیدکننده‌ای به دشمن دادند. مسئولان هر قدر برای خدمت به این مردم و جبران زیان‌هائی که ممکن است در این ماجرا متحمل شده باشند تلاش و اقدام کنند، جا دارد.

نکته بسیار مهمی که باید در کنار این شکست دشمن و پیروزی مردم مورد توجه قرار گیرد اینست که مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشورمان لازم است وظایف خود در برابر نفوذ رژیم صهیونیستی را جدی بگیرند. در این زمینه در یکسال اخیر تذکرات و هشدار‌های زیادی داده‌ایم، ولی به نظر می‌رسد هنوز اقدام ملموسی به عمل نیامده است.

کشور ما اکنون، در محاصره عوامل رژیم صهیونیستی در مرز‌ها جنوبی، شرقی و شمال غربی است. روابط بسیار صمیمی و فوق عادی امارات با رژیم صهیونیستی، حضور صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان، نفوذ عوامل رژیم صهیونیستی در افغانستان که همگی در نزدیک‌ترین نقاط نسبت به کشورمان قرار دارند، زمینه‌های نفوذ این رژیم را فراهم می‌سازند. علاوه بر ترور‌ها و خرابکاری‌ها در مراکز هسته‌ای، اخیراً شاهد حملات سایبری به راه‌آهن و سامانه سوخت کشورمان بوده‌ایم. این‌ها هشدار‌های مهمی هستند که باید بسیار جدی گرفته شوند تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد

ما نباید در دشمنی رژیم صهیونیستی با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ذره‌ای تردید نمائیم. این رژیم نامشروع و خونخوار هر کاری که بتواند علیه این ملت و این نظام انجام خواهد داد. این، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما هستند که باید موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر بالا بردن ایمنی سامانه‌ها و مراکز مختلف صنعتی و علمی و سایر مراکز حساس، راه را بر نفوذ دشمن و عوامل داخلی آن ببندند. ما باید به جای سرگرم شدن به منازعات داخلی، زمینه را برای انسجام تمام نیرو‌ها فراهم نمائیم و امکانات و توان اطلاعاتی و امنیتی خود را صرف مقابله با نفوذ دشمن کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان